Splitski Hajduk raspisao je javni natječaj za popunu dva radna mjesta u Odjelu marketinga i prodaje, i to za pozicije asistenta brend menadžera te za referenta, što možda jest neuobičajeno za hrvatske nogometne klubove - ali za sam Hajduk već nekoliko godina predstavlja standard
Ovaj klub, naime, apsolutno za sva mjesta u svom poslovnom dijelu i administraciji - dakle, isključujući sportski segment - raspisuje otvorene javne natječaje, kao jedini takav u Hrvatskoj. Samo u posljednjih nekoliko mjeseci natječaji su raspisani u sedam navrata, od kojih su se neki i ponavljali jer prijavljeni kandidati nisu zadovoljili ono što se od njih očekivalo.
Istodobno, ukupni broj zaposlenika Hajduka ne povećava se i kako je za tportal potvrdio predsjednik Ivan Kos, danas je na brojci od 63, što ukazuje na veću fluktuaciju radne snage i reorganizaciju tvrtke.
Korištenje instituta javnog natječaja propisano je klupskim kodeksom, čije su usvajanje prije šest godina izborili navijači, a uz manje iznimke prije nekoliko godina to pravilo se potpuno dosljedno poštovalo. Nadzorni odbor kluba odabran je na javnim izborima od strane navijača, potom je to tijelo raspisalo natječaj za predsjednika kluba, a zatim su natječaji objavljivani za voditelje svih odjela, potom i za sve nove zaposlenike.
'Neki zaposlenici su otišli u mirovinu, a neki odjeli rastu, dok se drugi smanjuju. Klub je živo tkivo i logično je da, recimo, u segmentima marketinga ili odnosa s javnošću postoje veće potrebe nego prije pet godina. U svakom slučaju, Hajduk zapošljava isključivo putem javnih natječaja', objasnio je za tportal glasnogovornik Ante Bilić
Upravo klupski odjel marketinga i prodaje u proteklom periodu najviše je rastao, što je vidljivo i na poslovnim rezultatima: samo u 2015. Hajduk je ostvario 43,3 milijuna kuna prihoda od ulaznica, sponzora, prodaje suvenira i robe te televizijskih prava, odnosno znatno više nego svi ostali hrvatski klubovi zajedno.