U zagrebačkim Vrbanima danas se otvorio novi, 'kvartovski' trgovački centar Point, koji je osmišljen za susjedstvo
Najavljuju da će 26. rujna napraviti veliki tulum dobrodošlice za susjedstvo, kada će zakupci predstaviti kompletne asortimane i sadržaje koje pripremaju za posjetitelje šoping centra Point. Zauzimajući površinu od oko 40.000 četvornih metara, na četiri podzemne i dvije nadzemne etaže, centar sadrži više od 50 trgovina s gotovo 13.000 četvornih metara prodajne površine, kao i garažu s 500 parkirnih mjesta.
Po prvi puta u Hrvatskoj, svoje proizvode je u šoping centru Point predstavila poznata britanska modna marka Next, dok je švedski lanac odjeće Lindex svoju ponudu obogatio i XXL linijom GENEROUS s konfekcijskim brojevima 42+. Uz Next i Lindex u Pointu se nalaze i brendovi poput Benettona, dm-a i Konzuma, a očekuje se i dolazak novih brendova.
Osim velikog broja trgovina odjećom i obućom te tehničkom opremom i namirnicama, centar je upotpunjen i gastronomskim, sportsko-rekreativnim te zabavnim i sadržajima za djecu, uključujući dječju igraonicu i dvoranu za fitness Invictus na preko 700 m2. Posebnost čini i velika otvorena terasa, na kojoj posjetitelji mogu uživati u druženju uz piće.
Šoping centar Point, građen u skladu s najnovijim standardima održivosti, moderne arhitekture i inovativnih prostora, investicija je vrijedna 50 milijuna eura. Za izgradnju projekta zaslužna je tvrtka specijalizirana za trgovačke centre Sonae Sierra, dok je investitor projekta tvrtka Bluehouse Capital.