Digital Ad Expert

Uz novu obrazovnu platformu postanite stručnjak za digitalno oglašavanje potpuno besplatno

03.11.2022 u 17:27

Bionic
Reading

Digital industrija sve je popularnija, što dokazuje i rekordan interes za ovogodišnji SoMo Borac by Httpool koji je zaprimio preko 220 prijava digitalnih projekata. Ipak, slabije razvijena tržišta bilježe i nedostatak mogućnosti za obrazovanje u tom području

Iz tog razloga, tvrtka Aleph, koja je vodeći globalni pokretač digitalnog oglašavanja u zemljama u razvoju, pokrenuo je Digital Ad Expert, potpuno besplatnu edukacijsku platformu za digitalno oglašavanje.

Elyse Estrada, globalna direktorica marketinga u Alephu i Ivanka Mabić Gagić, izvršna direktorica Httpool Hrvatska ispričale su što razlikuje ovaj program od već postojećih i što polaznici mogu očekivati od programa.

1. Kako je došlo do pokretanja Digital Ad Experta i što ta edukacija donosi budućim polaznicima?

Elyse Estrada: Iz godine u godinu industrija digitalnog oglašavanja nastavlja rasti, stvarajući radna mjesta diljem svijeta. Nažalost, nedostatak pristupa obrazovanju o digitalnom oglašavanju na tržištima koja su manje digitalno razvijena značajno otežava ispunjavanje potražnje i onemogućuje ostvarivanje karijere u digitalnim medijima. Kako bi olakšao pristup obrazovanju, Aleph je pokrenuo Digital Ad Expert, potpuno besplatnu obrazovnu platformu za digitalno oglašavanje koja certificira iduću generaciju stručnjaka za oglašavanje. Uz Digital Ad Expert odlučni smo educirati, certificirati i povezati iduću generaciju stručnjaka za digitalne medije. Polaznici virtualnog peer-to-peer programa u trajanju od 12 tjedana steći će odlične vještine potrebne u digitalnom marketingu na svim platformama društvenih medija koje predstavljamo.

Ivanka Mabić Gagić: Misija Httpoola, kao i Alepha, bila je educirati i biti podrška oglašivačima u Hrvatskoj i regiji. Digital Ad Expert by Aleph omogućuje nam da imamo pri ruci vlastitu obrazovnu platformu koja je lako dostupna - za sudjelovanje vam u osnovi treba samo mobilni telefon. Završetkom tečaja pružamo nove vještine idućoj generaciji marketinških stručnjaka u regiji.

2. Sudionici će raditi u grupama od 6 do 8 ljudi, hoće li grupe biti međunarodne? Hoće li se sudionici moći povezati s drugim sudionicima kako bi proširili svoje konekcije?

Elyse Estrada: Certificirani stručnjaci bit će povezani s Alephovom mrežom oglašivača i industrijskih partnera. Također, postaju i dio aktivne profesionalne zajednice u više od 90 zemalja. To će svakako omogućiti početak karijere, a nije korisno samo za certificirane stručnjake, već i za naše industrijske partnere. S certifikatom Digital Ad Expert imaju jamstvo da su kandidati vješti na svim platformama s kojima radimo globalno. Cilj nam je imati 50.000 certificiranih stručnjaka do kraja godine na sva 4 kontinenta na kojima zastupamo naše partnere.

Ivanka Mabić Gagić: Bliska suradnja s medijskim, digitalnim i reklamnim agencijama, a i direktnim oglašivačima u regiji, pokazala nam je da postoji velika potražnja, ali i konkurencija za najboljim kandidatima. Povećanje broja dostupnih kvalificiranih kandidata u regiji koristi gospodarskom rastu regije općenito.

3. Tečaj je 100% besplatan, što vas je motiviralo da pokrenete besplatnu edukaciju o osnovama digitalnog marketinga?

Elyse Estrada: Gaston Taratuta, osnivač i izvršni direktor Alepha, porijeklom je iz Argentine i shvatio je da u svijetu oglašavanja postoji velika nejednakost. Razvijene zemlje zarađuju neproporcionalno puno od oglašavanja, dok su druge regije zaboravljene. Ono što je postalo očito tijekom pandemije jest da postoji i ogromna potražnja za stručnjacima za digitalni marketing - ali bez dostupnosti glavnih platformi u zemljama u razvoju, postoji i nedostatak znanja o tome kako najbolje iskoristiti snagu digitalnog oglašavanja. Gospodarski rast nije moguć bez ovih ključnih vještina. Stoga je Alephova misija osnažiti globalni ekosustav digitalnog oglašavanja, stvoriti ravnopravniji svijet u kojem ljudi i tvrtke iz zemalja u razvoju mogu sudjelovati, rasti i napredovati na globalnoj razini. To zauzvrat također pokreće gospodarski rast jer pružanjem obrazovanja pružamo prenosivu vještinu koja pomaže u rastu malih i srednjih poduzeća i velikih poduzeća.

4. Kako se Ad Expert razlikuje od sličnih tečajeva koji su trenutno dostupni?

Elyse Estrada: Digital Ad Expert razlikuje se od sličnih tečajeva po opsegu. Naša inicijativa pruža širok raspon certifikacija i platformi dizajniranih izravno za naše partnere. Dok pokrećemo ovaj program, aktivno ćemo regrutirati nove polaznike u više od 90 zemalja širom svijeta i poticati ih da se certificiraju i nauče nove digitalne vještine. Zamislite studenta koji prolazi kroz edukaciju oglašavanja na Twitteru, a zatim može promovirati lokalni restoran svoje obitelji i privući nove kupce? Ostajući vjerni našoj viziji stvaranja ravnopravnijeg svijeta, moramo proširiti mogućnosti na svim platformama i pomoći zajednicama da prihvate snagu digitalnog marketinga.

Druga je razlika u tome što se tečajevi Digital Ad Expert održavaju u peer-to-peer grupama za učenje. Ova obrazovna metoda dovodi do dvostruko većih stopa diplomiranja, 50% manje odustajanja, adekvatne stope od 10 polaznika na jednog predavača i 90% više angažiranih polaznika za razliku od nekih masovno otvorenih online tečajeva. Naši polaznici obraćaju se jedni drugima kada imaju pitanja ili nisu sigurni kako dalje. Ovo ih također uči vještinama izgradnje tima i suradnje u stvarnom svijetu koje će im biti neprocjenjive u svakom poslu kojim se odluče baviti.

Ivanka Mabić Gagić: Posebnost je i što je Digital Ad Expert jedina besplatna platforma koja objedinjuje edukaciju o različitim društvenim mrežama i za to nudi certificiranje. Dodatna vrijednost je i što uz teorijski dio, dolaze i praktični primjeri iz realnih kampanja, kroz koje je jednostavno shvatiti prednosti i mogućnosti pojedinih kanala i alata.