PRVI PIKNIK

Uz povoljno okruženje i Hrvatska može imati svoju Silicijsku dolinu

22.03.2016 u 12:53

  • +9

U kavani Johann Francka održan prvi Piknik

Izvor: Promo fotografije / Autor: Borna Filić, PIXSELL / Žarko Bašić, PIXSELL

Bionic
Reading

Predavanje Russella Siegelmana izazvalo je golemi interes poslovne zajednice, kavana 'Johann Franck' bila je posve ispunjena

Već prvi Piknik, novo mjesto susreta komunikacijske industrije, marketinga, medija i businessa u središtu Zagreba, izazvao je iznimno veliki interes. Više od tisuću komunikacijskih stručnjaka, managera i studenata u ponedjeljak navečer posve je ispunilo kavanu Johann Franck, kako bi čuli predavanje Russella Siegelmana, investitora iz Silicijske doline i profesora poslovne škole Stanford.

'U sljedećih 20 godina možemo očekivati još dva ili tri mjesta koji će biti uspješni i inovativni poput Silicijske doline. Ne znam gdje će oni nastati, ali mogli bi nastati i u Hrvatskoj, ako izgradite povoljno okruženje za inovativno poduzetništvo', rekao je Siegelman.

Ključni elementi tog okruženja su, prema Siegelmanu, kvalitetne obrazovne institucije, inovativne kompanije iz kojih izlaze budući inovatori, više fondova rizičnog kapitala i poslovnih anđela te uspješni poslovni lideri koji inspiriraju nove poduzetnike. Vrlo je važna i kultura prihvaćanja neuspjeha kao uobičajenog dijela poslovanja, jer iz nje proizlazi i veća spremnost za rizike i eksperimentiranje, dodao je Siegelman. Najvažnijim vještinama za uspjeh smatra komunikacijske vještine, odnosno sposobnost prenošenja vlastitih ideja, a kao područja u koja se trenutačno najviše isplati ulagati navodi Big Data te zdravstvo i biologiju.

'Znali smo da će predavanje Russella Siegelmana izazvati veliko zanimanje, ali ostali smo ugodno iznenađeni brojem posjetitelja, zbog čega se nakratko stvorio dugačak red ispred Johanna Francka. Piknik je očito pogodio trenutak i cilj, ispunio nasušnu potrebu za okupljanjem ljudi iz komunikacijske industrije u opuštenoj atmosferi i u Zagrebu. Nakon ovakvog odaziva, naša je obveza drugi Piknik pripremiti tako da bude još bolji. Vidimo se ponovno za dva mjeseca', poručuju Nikola Vrdoljak, direktor agencije 404 i Tomo Ricov, direktor agencije Pepermint.

Siegelmanu su se na prvom Pikniku pridružili i polaznici poslijediplomskog MBA programa na najprestižnijim američkim poslovnim školama, Stanfordu i Yaleu. Predstavila su se i tri inovativna hrvatska startupa, Bellabeat, Oradian i Photomath. Nakon predavanja, veliki broj sudionika Piknika ostao je i na drugom dijelu, koji se sastojao od druženja i zabave uz glazbu najboljih DJ-a.

Iza projekta Piknik stoje agencije 404 i Pepermint, organizatori najvećeg komunikacijskog festivala u regiji, Weekend Media Festivala.