Brojni francuski mediji posljednjih su dana objavili emisije i priloge o Hrvatskoj kao hit destinaciji za odmor, o Slavoniji kao iznimnoj gastronomskoj regiji, posebice na području Vukovarsko-srijemske županije te o hrvatskim otocima, izvijestili su u četvrtak iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ)
Gastronomske 'čari' Slavonije prikazane su u emisiji "Cuisine impossible" u, kako kažu u HTZ-u, udarnom terminu francuskog TV kanala TF1, s naglaskom na otkrivanje lokalnih proizvoda i proizvođača, čime se ta emisija primarno i bavi.
U emisiji je Slavonija predstavljena kao regija bogate ponude, ali i francuski chef Julien Duboue koji je prihvatio izazov da nakon degustacije fiš paprikaša s jednog domaćeg OPG-a za manje od 48 sati pripremi isto to autentično slavonsko jelo i da identificira njegove sastojke, kao i da ulovi ribu u Dunavu i nabavi preostale namirnice.
Nakon što je to uspješno svladao, Duboue je pohvalio izuzetno gostoprimstvo Slavonaca, a u emisiji su prikazani i iločki pejzaži i podrumi, vinogradi, i kvalitetno vino.
Rezultat je to suradnje HTZ-a i njezinog predstavništva u Francuskoj te Turističke zajednice Vukovarsko-srijemske županije, što, po ocjeni direktora HTZ-a Kristjana Staničića, pridonosi ne samo promociji turističke ponude Slavonije već i različitosti ukupne hrvatske turističke ponude.
"Riječ je o iznimno gledanoj TV emisiji koju prati više od milijun gledatelja, i vjerujemo da će potaknuti i veći broj rezervacija za iduću godinu iz Francuske i za Hrvatsku i za Slavoniju, koju su kao regiju francuski turisti tek počeli otkrivati", ističe Staničić, dodajući da trenutno u Hrvatskoj prosječno dnevno boravi oko 14 tisuća francuskih turista.
I drugi su francuski mediji objavili priloge o Hrvatskoj, o čemu je izvijestila direktorica predstavništva HTZ-a u Francuskoj Daniela Mihalić Đurica.
Francuska nacionalna televizije M6 je tako primjerice cijelu emisiju "Zone interdite" posvetila hrvatskom turizmu i Hrvatskoj, predstavljajući je kao "jadranski dragulj i hit destinaciju za francuske goste posljednjih godina".
Tu emisiju pod nazivom "Francuzi našli svoje mjesto pod hrvatskim suncem" do sada je pogledalo nekoliko milijuna ljudi, a prikazane su destinacije poput Splita, Pakoštana, Paga, Nacionalnog parka Krka, Brača, Hvara i Paga, uz niz korisnih savjeta za kreiranje idealnog odmora u Hrvatskoj.
Nakon emitiranja te emisije, Mihalić Đurica kaže da su i drugi francuski mediji prenijeli njezin sažetak u kojemu se otkriva i zašto turisti iz cijelog svijeta obožavaju Hrvatsku.
I prestižni francuski tjednik Le Figaro objavio je članak u kojemu je otok Lopud svrstan na prvo mjesto među tri mediteranska "rajska otoka" - uz grčki Santorini i korzikanski Brando.
Francusko izdanje lifestyle magazina Grazia u članku pod nazivom "Najljepši europski otok: donosimo izbor najljepših koje sanjamo posjetiti" objavilo je listu na kojoj je otok Hvar na petom mjestu najljepših europskih otoka.
Mihalić Đurica iznosi i da je 'lider' među francuskim motonautičkim medijima i mjesečnik s 25-godišnjom tradicijom "Moteaur Boat" u kolovoškom broju predstavio Hrvatsku kao "nautički raj, s posebnim naglaskom na Vis koji je novinarsko-snimateljsku ekipu oduševio ljepotom i autohtonim doživljajem".
Uz sve to, iz HTZ-a napominju i da je u tijeku i snimanje popularne 90-minutne putopisne emisije "Echappées Belles" u Istri te na otocima Cresu i Pagu, što će prikazati u svibnju 2021. u udarnom terminu na nacionalnom TV kanalu France 5.