SLOGA PODRAVSKA TRGOVINA

Veliki trgovci im ne mogu ništa jer svoje kupce znaju poimence

03.11.2016 u 18:14

Bionic
Reading

Unatoč gospodarskoj krizi Đurđevčani iz Sloge Podravske trgovine u posljednjih pet godina zabilježili su rast. Ovaj lokalni maloprodajni lanac povećao je broj novootvorenih prodavaonica za više od 15, a broj zaposlenih za 20 posto te istovremeno zadržao razinu prihoda. Prošle godine su uprihodili 149,17 milijuna kuna, dobit im je iznosila 231,95 tisuća kuna, a prosječna plaća bila je 2855 kuna. Kreću i u osvjanje virtualnog trgovačkog prostora

U njihovim prodavaonicama gotovo sve svoje kupce znaju poimenu i prezimenu što u Slogi Podravskoj trgovini iz Đurđevca smatrajuprednošću u odnosu na veće trgovačke lance. S mrežom ovih trgovina isprepletenaje Koprivničko-križevačka županija gdje su u velikom broju manjih sredina čestoprisutni kao jedina prodavaonica. 

Trenutačno je 320 zaposlenih u 74 prodavaonice. Slove kao vodeći maloprodajni lanac u Koprivničko-križevačkoj, a proširili su se i na susjedne Bjelovarsko-bilogorsku i Varaždinsku županiju. Posebnu pažnju, kako ističu u Slogi, posvećuju podrijetlu i kvaliteti namirnica zbog čega su osnovali i veleprodaju voća i povrća.

'U navali stranih velikih trgovačkih lanaca i jeftinih uvoznih proizvoda ovakav uspjeh lokalnog maloprodajnog lanca dokaz je da se dobrim radom i poštenim odnosom prema kupcima može postići dugoročan rast. Sloga - Podravska trgovina nastavlja sa širenjem i uključivanjem suvremenih tehnologija u održavanje kvalitete i poslovanje općenito kako bi osigurala vrhunsku uslugu i provjerene namirnice te otvorila nova radna mjesta', ističe Jurica Veselić, predsjednik Nadzornog odbora Sloge, osnovane još 1947. sa sjedištem u Đurđevcu.

Priča o uspjehu Sloge je tim zanimljivija jer je tvrtka Sloga maloprodaja, neposredni prethodnik današnje 1996. završila u stečaju. Preustrojem poslovanja tijekom stečaja ostvareni su pozitivni rezultati te je društvo izašlo iz stečaja 1999. godine kao Sloga d.d. Đurđevac, s većinskim vlasnikom Bilokalnikom iz Koprivnice. Kako ističu u Slogi, od tada počinje njihov poslovni uspon, jer je nakon izlaska iz stečaja tvrtka poslovala sa samo sedam trgovina. Većinski vlasnik Sloge 2003. postaje društvo Podravski mlin d.o.o. kojime upravlja obitelj Veselić.


Iz Sloge ističu kako je njihov fokus na kupcu zbog čega je u prodavaonicama moguće nabaviti pojedine artikle čak i po narudžbi. Nova prodajna mjesta otvaraju u najudaljenijim sredinama. Cijene proizvoda, ističu ovdje, formiraju se na isti način tako da kupci u gradu i na selu ne diskriminiraju po toj osnovi.

Ovu godinu u financijskom smislu, odgovaraju iz Sloge za tportal, planiraju završiti slično kao prethodnu što je sukladno njihovim planovima. Tijekom iduće pak žele nastaviti širiti svoju prodajnu mrežu.

'Nova internetska stranica i aktivnosti na društvenim mrežama bit će primarni fokus. Ne bismo željeli unaprijed otkrivati baš sve što konkretno imamo u planu, no naredna aktivnost pod nazivom Složna sloga bit će usmjerena na promociju lokalnih proizvoda i pružanje najsvježijih domaćih proizvoda našim kupcima, a u to će direktno biti uključeni i naši trgovci', odgovaraju iz Sloge - Podravske trgovine koja trenutačno raspolaže s ukupno 6.000 četvornih metara prodajnog prostora, a želja im je postati lider među trgovačkim lancima u kontinentalnoj Hrvatskoj.