Turska Dogus grupa predstavila je u ponedjeljak u Dubrovniku svoj novi brend luksuznih hotela Mytha Anthology s gastro brendom Il Riccio, kojim je obuhvaćen i njihov hotel Villa Dubrovnik, a u planu su još neke restoranske lokacije u Hrvatskoj, moguće u Zagrebu, Splitu, Zadru i drugdje
'Trenutno u brendu Mytha imamo sedam hotela u Europi, od kojih je jedan Villa Dubrovnik, a dva još planiramo u Dubaiju i prvi Dogusov hotel u SAD-u, u Miamiju iduće godine. Time se Dogus grupa pozicionira u tržišnom segmentu visokog luksuza u kojemu je, osim visoke razine usluge i kvalitete, iznimno važna vrhunska gastronomija i vrhunsko osoblje', rekao je direktor Mytha Hotel Anthology Ermanno Zanini.
Zanini je naglasio i da im je u tom brendu Hrvatska jako važna, zbog svoje lokacije i ponude kvalitetnih namirnica, kao i stoga što se uklapa u mediteranski krug zemalja posebnog 'life stylea' i bogate gastronomije u kojima je većina hotela pod tim brendom (Italija, Cipar, Španjolska, Turska).
Po iznijetim podacima, vrijednost hotela u Mytha brendu je oko 1,2 milijarde eura.
Direktorica Ville Dubrovnik i regionalna menadžerica Mytha brenda Mirna Lončar Stražičić naglasila je sve veću važnost gastro ponude u hotelima visoke kategorije, što utječe i na konačnu cijenu boravka, ali i prihode kompanije i hotela.
'Ove godine Villa Dubrovnik bilježi 18 posto više prihode i 9 posto više noćenja nego lani, a porasla je i cijena pa se prosječna neto cijena na godišnjoj razini kreće oko 520 eura po smještajnoj jedinici, s time da se u sezoni penje i na 900 eura, a za apartmane i do tri tisuće eura. Takve cijene malo tko ima u Hrvatskoj, a odličnu potražnju za visokim luksuzom potvrđuje i visoka popunjenost, koja ni u 'najslabijim' mjesecima ne padne ispod 70 posto', istaknula je.
Villa Dubrovnik ima 56 smještajnih jedinica i brojne druge sadržaje i jedan je od najluksuznijih smještajnih objekata u Hrvatskoj, a najviše gostiju ima iz SAD-a i Ujedinjenog Kraljevstva te ove godine više i iz Kanade i Australije.
Villa Dubrovnik je u vlasništvu Dogus grupe zadnje tri godine, a njen ulazak u Mityha brend donio je, kako kaže direktorica, bolju tržišnu poziciju i bolje poslovne rezultate, kao i nove strategije i investicije u prodaju i marketing te trening i edukaciju osoblja.
'Kao i ostali u turizmu i mi smo se ove godine više 'mučili' s pronalaskom kvalitetne radne snage i taj je problem sve jači, pogotovo u Dubrovniku. Uspjeli smo se pokriti ove godine, no oko 20 posto radnika još uvijek teško nalazimo, iako nudimo dobre uvjete i nešto bolje plaće nego ostali. Ukupno smo ove sezone zapošljavali oko 120 radnika, od kojih je gotovo 40 stalno zaposlenih', kazala je Linčar Stražičić.
I ona i Zanini su poručili da bi bilo dobro da država po pitanju obrazovanja i kadrova učini više nego do sada, a vjeruju da bi gostiju imali i više da ima više avionskih linija za Dubrovnik i izvan sezonskog reda letenja