Slovenska Triglav grupa, jedna od vodećih osiguravajućih i financijskih ustanova u jugoistočnoj Europi u 2014. je zabilježila pad bruto fakturirane premije za posto na 888,2 milijuna eura, uz istovremeni rast dobiti za 23 posto na 85,7 milijuna eura
Triglav Grupa lani je uspješno gradila ulogu prvog igrača na tržištima Slovenije, Crne Gore i Makedonije. U Sloveniji je poboljšala svoj tržišni udio za 0,3 postotna boda, na 36,1 posto. U Crnoj Gori njezin je tržišni udio iznosio 38,2 posto. U Makedoniji, gdje Grupa prodaje samo osiguranja imovine, tržišni udio u tom segmentu tržišta osiguranja povećan je za 0,3 postotna boda, i to na 17 posto.
Grupa je najviše – i to za 0,7 postotna boda – poboljšala svoju poziciju u Srbiji, gdje je krajem trećeg tromjesečja 2014. godine njezin tržišni udio iznosio 3,7 posto. Isti postotak tržišta zauzela je i u Hrvatskoj, a na cjelokupnom tržištu Bosne i Hercegovine postigla je tržišni udio od 7,6 posto. Tržišni udio u Češkoj, gdje se kćerinsko društvo nalazi u postupku prodaje, iznosio je 0,9 posto na tržištu osiguranja imovine.
Triglav Osiguranje Zagreb u prošloj je poslovnoj godini uspješno odgovorilo na liberalizaciju tržišta osiguranja od automobilske odgovornosti i, unatoč padu fakturirane premije, povećalo broj sklopljenih polica osiguranja. U segmentu osiguranja od automobilske odgovornosti Triglav Osiguranje Zagreb bilo je znatno bolje od tržišnog prosjeka – u usporedbi s 2013. godinom broj polica osiguranja od AO-a veći je za 15,6 posto, a broj svih sklopljenih polica osiguranja imovine gotovo za 14 posto.
Na većini tržišta osiguranja na kojima Grupa Triglav posluje osim slabih pozitivnih signala nije došlo do bitnih poboljšanja poslovne klime. Višegodišnja ekonomska i financijska kriza izmijenila je kupovne navike osiguranika i narušila privrednu djelatnost. Kvaliteta i stupanj osiguranja kućanstava i pravnih osoba zbog toga se smanjio čak i na razmjerno dobro razvijenom slovenskom tržištu, na kojem je Grupa u 2014. godini fakturirala 82,6 % konsolidirane premije osiguranja.
Cjelokupna fakturirana konsolidirana premija osiguranja unutar Grupe iznosila je u 2014. godini 888,2 milijuna eura, što je za jedan posto manje nego godinu dana ranije. Na slovenskom je tržištu Triglav Grupa zabilježila pad od jedan posto fakturirane premije osiguranja. Krajem godine fakturirala je premiju u visini od 700 milijuna eura.
Grupa je s neto dobiti u visini od 85,7 milijuna eura ostvarila 13,4-postotnu profitabilnost kapitala i za 23 % neto poboljšala poslovni rezultat prošle godine. Na poslovanje Grupe najviše su utjecala dva faktora: još uvijek složena poslovna klima na većini tržišta osiguranja na kojima Grupa posluje i izuzetno povoljne prilike na tržištima kapitala.