Uslijed nastale krize oko širenja koronavirusa, sve je više tvrtki koje su u samo nekoliko dana uspjele uspostaviti ponovnu ili novu proizvodnju dezinficijensa. Jedna od njih je i zagrebačka Kemoplastika.
Iako se ne radi o nekom posebno zahtjevnom tehnološkom procesu za njegovu proizvodnju, uglavnom su na bazi alkohola, zbog relativno male i stabilne njihove potrošnje, uz relativno nisku dodatnu vrijednost, mnoge su kemijske, farmaceutske i petrokemijske tvrtke odustale od njihove proizvodnje.
'Nije nam bilo teško ‘sklopiti’ proizvod, jer ono po čemu je naša tvrtka postala poznata upravo su – vlastiti proizvodi. S tehnologijom i sirovinama nismo imali problema, jer u našoj firmi stvaramo okolinu koja motivira radnike na kreativnost i učinkovitost. Brzo reagiramo na tržištu i prilagođavamo se željama i potrebama naših kupaca. Osluškujući potreba tržišta kontinuirano upotpunjujemo ponudu s novim proizvodima. Ističemo se po brzini dostave i fleksibilnosti', govori Kristijan Strmečki, direktor Kemoplastike.
Iz Kemoplastike pojašnjavaju da je njihov brend dezinficijens ‘Proficid’, koji dolazi u pakiranju od 500 mililitara, jedne litre i jedne litre – refil, sredstvo za dezinfekciju površina namijenjeno kućnoj i profesionalnoj upotrebi, javlja Poslovni dnevnik.
I farmaceutski velikan Pliva je i prije bila značajan proizvođač profesionalnih medicinskih dezinfekcijskih sredstava, a direktor Mihael Furjan je istaknuo da su povećali svoje kapacitete u tom segmentu tri puta, no da je to sve premalo jer je potražnja na tržištu porasla za 20 puta.