NAJAVILI NOVITETE

Zalando objavio rezultate za drugo tromjesečje, lansirali nove brendove

03.08.2023 u 10:09

Bionic
Reading

Zalando, vodeća europska e-commerce destinacija za modu i lifestyle, izvijestio je o 87 posto većoj usklađenoj dobit prije kamata i poreza (usklađen EBIT) u drugom tromjesečju. Iz tvrtke navode da su dobri poslovni rezultati 'posljedica usmjerenosti na strateške inicijative s ciljem ubrzanja rasta, poput privlačenja i zadržavanja pozornosti kupaca te razvoja logističke ponude tvrtke'

Iz Zalanda kažu da su nova partnerstva s brendovima za sport i ljepotu ojačala Zalandov portfelj brendova i potaknula kupnju. lululemon, koji nudi inovativnu odjeću i dodatke za jogu, trčanje, trening i većinu drugih sportskih aktivnosti, pokrenut je na Zalandu, kao i HOKA, brend za inovativnu i visokoučinkovitu opremu za trčanje. U ljepoti, Zalando je 'produbio veze s luksuznim robnim markama kao što su Lancôme, Mugler i Shiseido', a sada ih nudi na više tržišta.

Partnerski poslovni udio Fashion Store GMV porastao je za gotovo 7 postotnih bodova, a udio artikala isporučenih od strane Zalando Fulfillment Solutions porastao je za 3 postotna boda u drugom kvartalu u usporedbi s prošlom godinom.

Novi alat za umjetnu inteligenciju lansiran prošlog mjeseca omogućuje kupcima u Njemačkoj, Austriji i Švicarskoj primanje preporuka za veličinu odabranih odjevnih predmeta, na temelju njihovih jedinstvenih tjelesnih mjera. Uzimajući dvije fotografije sebe sa svojim telefonom u uskoj odjeći, Zalando može predvidjeti tjelesne mjere kupaca kako bi im pomogao pronaći pravu veličinu.

'Ulažemo u područja kao što su pripovijedanje i tehnologija koja će potaknuti budući rast', rekao je Robert Gentz, jedan od izvršnih direktora Zalanda. 'Novi brendovi kao što su lululemon i Lancôme oduševit će naše kupce i pomoći da Zalando postane još više odredište izbora. Naš novi alat za veličinu i pristajanje učinit će iskustvo kupnje još boljim. Ovaj je alat rješenje za postupnu promjenu u industriji koje će korisnicima pomoći da pronađu savršenu kombinaciju prije isporuke. Ovo je doista uzbudljivo jer pokazuje kako se jedan od temeljnih izazova u modnoj e-trgovini može riješiti u velikoj mjeri', dodao je.

U drugom tromjesečju Zalandova dobit gotovo se udvostručila s prilagođenim EBIT-om koji je porastao za 87 posto na 144,8 milijuna eura u usporedbi s prošlom godinom. Profitabilnost je povećana boljom ekonomikom narudžbi usred većih prosječnih veličina košarica što je rezultiralo nižim troškovima isporuke. Zalandov marketing također je tome pridonio. 'U kombinaciji, to je dovelo do poboljšanja prilagođene EBIT marže od 2,7 postotnih bodova na 5,7 posto', navode iz tvrtke. 

Bruto robni volumen (GMV) smanjio se za 1,8 posto na 3,7 milijardi eura u izazovnom okruženju s padom prihoda za 2,5 posto na 2,6 milijardi eura u drugom kvartalu u usporedbi s prošlom godinom. Lounge by Zalando, online shopping klub koji kupcima nudi vremenski ograničene ponude i popuste na premium brendove i koji čini glavnu komponentu Offprice segmenta, ponovno je porastao u drugom tromjesečju, doprinijevši povećanju prihoda Offpricea od 16 posto. 

'Usred privremeno izazovnog maloprodajnog okruženja, nastavljamo poticati održivu učinkovitost u isporuci i marketingu', rekla je dr. Sandra Dembeck, Zalandova financijska direktorica. 'Ovi su se napori ove godine isplatili s prilagođenim EBIT-om koji se gotovo udvostručio u drugom kvartalu. Takav nas uspjeh stavlja u najbolju poziciju da više usmjerimo fokus na ulaganja i buduće inicijative za rast', dodala je.

Zalando također precizira svoje smjernice za cijelu godinu za 2023., sužavajući prethodno prognozirane raspone. Sada se očekuje da će prilagođeni EBIT u 2023. iznositi 300 do 350 milijuna eura. Prethodno je tvrtka očekivala između 280 i 350 milijuna eura. Vjerojatnije je da će GMV i prihod biti u donjoj polovici početnih raspona smjernica od 1 do 7 posto za GMV i -1 do 4 posto za prihod. U 2022. GMV iznosio je 14,8 milijardi eura, prihod je bio 10,3 milijarde eura, a prilagođeni EBIT 184,6 milijuna eura.

Financijsko izvješće za drugo tromjesečje 2023., kao i prezentacija dobiti za analitičare i ulagače, dostupni su na web stranici Zalando Investor Relations. Zalando će izvijestiti o rezultatima za treći kvartal 2023. 2. studenog 2023.