Njemačka grupa Volkswagen uskrsnula je iz pepela nakon svog skandala s emisijama štetnih plinova iz 2015. i postala lider na tržištu električnih vozila u Europi, gdje je tvrtka izvijestila da je imala 26% tržišnog udjela u prvoj polovici 2021.
Dok se Teslin Model 3 dobro prodavao na Starom kontinentu, Volkswagenova lokalna proizvodnja, poznatost marke i niže cijene pomogli su mu da stekne prednost u odnosu na Teslu.
No kako Elon Musk namjerava pokrenuti proizvodnju u berlinskoj Gigafactory do kraja godine, Volkswagenovo vodstvo moglo bi biti kratkog vijeka.
Analitičari kažu da Volkswagen grupa na brzo rastućem tržištu električnih vozila, ima koristi od svoje široke lepeze marki, koja uključuje luksuzne marke poput Audija, Bentleyja i Porschea. Volkswagenovo najpopularnije električno vozilo u Europi je pristupačniji ID.3, hatchback kojeg možete kupiti već za oko 40.000 dolara.
U rujnu 2020. Volkswagen je lansirao ID.4, SUV namijenjen globalnom tržištu koji je od tada postao najprodavaniji Volkswagenov EV u cjelini.
Međutim, Volkswagen još uvijek globalno zaostaje za Teslom. Tesla je isporučio više od 627.000 električnih vozila u prva tri kvartala 2021. godine, dok je Volkswagen prodao oko 293.000 automobila.
Situacija bi se na tržištu kroz koju godinu ipak mogla promijeniti. Volkswagen, zajedno s drugim tradicionalnim proizvođačima automobila i EV startupima, planira lansirati obilje novih potpuno električnih modela u sljedećem desetljeću.