SoMo Borac

Znate li što je Meta CAPI? Na primjeru uspješne kampanje provjerite kako se danas rade pametni oglasi

03.11.2023 u 14:25

Bionic
Reading

Na ovogodišnjem SoMo Borcu bit će predstavljeni uspješni primjeri digitalnih kampanja koji pokazuju mogućnost napretka u industriji. Kroz case studyje nastale u suradnji s Httpoolom, kompanije ističu važnost poznavanja i primjene marketinških alata i rješenja za koje rezultati postaju bolji nego ikad. Novo izdanje najvećeg digitalnog natjecanja SoMo Borac powered by Httpool održat će se 17. studenog u Tvornici Kulture u Zagrebu

Kada govorimo o oglašivačkim alatima, većini su prva asocijacija kolačići i Meta Pixel, no za sveobuhvatnu kampanju, praćenje učinka i optimizaciju, najbolji recept uključuje i META Conversions API. Riječ je o sustavu koji stvara izravnu vezu između marketinških podataka i Meta platformi, a koji je web knjižari iz naše priče ostvario izvrsne rezultate.

Fokus na hit od samih se početaka oglašava isključivo na Meta platformama, no ovoga je puta sa svojim partnerom Realom posegnuo za tada novom, tek pokrenutom mogućnošću - Meta CAPI. Usred ljeta 2022. odradili su interval od mjesec dana oglašavanja i ovom kampanjom ostvarili sve zadane ciljeve, oborili rekorde prodaje i postavili visoku ljestvicu za daljnje oglašavanje.

Naime, zbog ograničavanja korištenja kolačića (cookieless internet) i brisanja cookieja od strane web preglednika, Pixel, tracking metoda koja se koristi unutar internetskog preglednika, postaje sve nepreciznija. S druge strane, Meta CAPI je 'server-side' metoda praćenja. CAPI znači 'conversions API' i osmišljen je za stvaranje izravne i pouzdanije veze između marketinških podataka (s vašeg poslužitelja, web stranice, aplikacije ili CRM-a) i Meta platformi. Marketinški podaci uključuju događaje na web stranici, u aplikaciji te izvanmrežne konverzije. Ovi marketinški podaci pomažu omogućiti prilagođavanje oglasa, optimizaciju i mjerenje u svim Meta tehnologijama kako bi se oglasi prikazivali ljudima za koje je vjerojatnije da će ih smatrati relevantnima. Time ovaj Metin alat pomaže i Meta Ads Manageru, čineći ga 'pametnijim'.

U slučaju Fokusa na hit, pametno oglašavanje rezultiralo je time da je putem Meta oglašavanja ostvareno čak 600 narudžbi, gotovo dvostruko više nego kanalima gdje nije primjenjivano CAPI oglašavanje. U odnosu na prosjek prethodnih mjeseci, ovoj je knjižari ROAS porastao za 100 posto, a u usporedbi s godinom prije, rast je bio čak 250 posto!

'Dobili smo jasan cilj – podići prodaju na webshopu na jednu novu razinu. Zahvaljujući Meta CAPI sustavu, klijent je ostvario rekordne prihode i veliki rast ROAS-a, a posebno nas veseli što je ostvaren i rekordan broj narudžbi upravo putem Meta kanala. Uz podršku Httpool by Aleph, kombinirali smo Meta konverzijske kampanje za oglašavanje na Facebooku i Instagramu te implementaciju Meta CAPI-a, odnosno spajanje CRM-a webshopa s Meta oglašivačkim alatima. Iako je kampanja provedena usred ljeta, zahvalni smo ekipi iz Fokus na hit na povjerenju, jer smo htjeli isprobati CAPI tehnologiju čim je postala dostupna', pojašnjava Maja Šplajt iz Real grupe.

Korisnici Meta platformi nisu primijetili zaokret u kampanji, budući da su za oglašavanje korišteni formati koje je Fokus na hit već ranije upotrebljavao. Zahvaljujući Meta CAPI-ju, omogućeno je targetiranje publike s preko 20 različitih interesa i ponašanja, ali samo onih koji su pokazali interes za proizvod ili već kupili knjigu te njima slične korisnike. Doseg se time nije 'trošio' na prikazivanje nezainteresiranoj publici, što je pak rezultiralo većim brojem konverzija i prihoda, uz niži CPA.

'Izuzetno smo zadovoljni ovom kampanjom, koja je našu publiku dosegla u dovoljnoj mjeri da ostvarimo sve rezultate, s time da smo im ponudili kompatibilne i relevantne proizvode. Digitalne kampanje ovakvog oblika, iz kojih je sasvim jasno kamo ide svaki uloženi cent i gdje je moguća dodatna optimizacija, svakako su smjer kojim planiramo nastaviti', zaključuje Vlatka Hercigonja iz izdavačke tvrtke i internetske knjižare Fokus na hit.