Najnovije kinesko sveučilište nema sportskih terena ni ozbiljnu knjižnicu, a inspiraciju ne traži u Konfuciju, nego u Ronaldu McDonaldu. Novo šangajsko Sveučilište Hamburger trebalo bi obučiti ambiciozne buduće menadžere u Kini
Korporacija McDonald's u utorak je otvorila prvo sveučilište u Kini koje bi trebalo obučiti nove generacije menadžera, jer strane tvrtke ondje imaju sve veći utjecaj. Kina trenutno bilježi najbrži rast tržišta za McDonald's, objasnio je Tim Fenton, predsjednik odjela tvrtke za Aziju, Pacifik, Srednji istok i Afriku.
Sveučilište je otvoreno jer se tvrtka fokusirala na razvoj lokalnih menadžera, mladih i ambicioznih zaposlenika koji imaju mogućnost napredovanja, piše Yahoo.
Sedmo po redu u svijetu, šangajsko Sveučilište Hamburger ima kip simbol kompanije, Ronalda McDonalda, ali nije mu cilj učiti studente kako praviti hamburger ili pržene krumpiriće. Naglasak u obrazovanju stavili su na unapređenje vođenja poslova.
Nakon prodora na kinesko tržište prije 20 godina, McDonald's danas ondje ima preko 1.100 restorana i više od 60.000 zaposlenih. 'Dat ćemo sve od sebe da postanemo Harvard u svojoj industriji', rekla je dekanica tog sveučilišta Susanna Li.