Zaposlenicima japanskih željeznica svakog se jutra skeniraju i ocjenjuju osmijesi da bi se poboljšalo odnos prema strankama
Više od 500 članova osoblja Keihlin Electric Express Railwaya svakodnevno će morati prolaziti skeniranje osmijeha. Program za to skeniranje razvila je japanska tvrtka Omron, a prema njemu se analiziraju osmjesi pomoću karakteristika lica, do pokreta očiju i luka zakrivljenosti usana do bora koje nastaju prilikom osmjehivanja.
Nakon skeniranja lica, uređaj ocjenjuje osmijeh ocjenama od nula do sto, i to na osnovi procijenjene vrijednosti najvećeg osmijeha koji ta osoba može 'ponuditi'.
Za one koji se tek malko osmjehnu na monitoru tog uređaja pojavit će se poruka 'još uvijek izgledaš ozbiljno' ili 'podigni malo kutove usana'. Zaposlenici će na kraju dana dobiti ispis svog dnevnog osmijeha koji će trebati držati kod sebe tijekom dana ne bi li se na taj način inspirirali na češće osmjehivanje.
Zanimljivo je da sve veći broj različitih tvrtki u Japanu koristi taj softver među svojim osobljem.