Na prvom izdanju festivala Future Now u Rovinju sudjelovao je i poznati produkt dizajner Ross Lovegrove. U svijetu dizajna prepoznatljiv po svojim organskim, vizualno ekspresivnim formama, Lovegrove je u obraćanju publici istaknuo važnost dubokog promišljanja prirode budućih investicija, što je posebno važno u hrvatskom kontekstu
U intervjuu za tportal dizajner s londonskom adresom osvrnuo se na prijelomnu važnost kvalitetnih investicija koje u budućnosti čekaju Hrvatsku, koju naziva relativno djevičanskim teritorijem. Govoreći o ulaganjima, Ross Lovegrove prije svega stavlja naglasak na snagu strategije te na potrebu dugoročnog planiranja, u čemu se upravo disciplina dizajna može pokazati od presudnog značenja.
Lovegrove se u svom radu istaknuo dubokim poštivanjem prirodnih resursa (prema njegovoj viziji, dobar proizvod uvijek koristi minimum resursa), čime je kod kritičara zaradio etikete poput 'organski esencijalizam'. Sam Lovegrove voli nazivati sebe 'evolucijskim biologom', a ne klasičnim produkt dizajnerom, upravo zbog snažne veze koju u svom radu održava s prirodnim oblicima i materijalima. Istaknuo je važnost emocionalne spone koju svaki korisnik stvara s predmetima u svom okruženju, unatoč sofisticiranim digitalnim tehnologijama koje su danas neizbježne. Instinktivni i emocionalni pristup važni su podjednako, kako tijekom procesa stvaranja, tako i u recepciji.
Inače, festival Future Now u Rovinju započeo je humanitarnom večerom u hotelu Monte Mulini u Rovinju, čiji je prihod namijenjen edukativno-znanstvenoj ustanovi, Zvjezdarnici Višnjan.