EKOLOŠKO TWEETANJE

Internetska kampanja Margaret Atwood

29.10.2009 u 13:18

Bionic
Reading

Nekoliko tjedana prije 70. rođendana, književnica Margaret Atwood promovira svoj novi roman na, za sebe, novom teritoriju – internetu

Posredstvom interaktivnog servisa Twitter, bloga i internetske stranice, Atwood promovira roman 'Godina potopa' koji je na police svjetskih knjižara stigao u rujnu ove godine.

Na taj se korak, između ostalog, odlučila zbog teme romana koji se bavi životima grupe ljudi nakon ekološke katastrofe koja je zadesila Zemlju. Osim promocije svojeg posljednjeg djela, Atwood ističe da joj je cilj osvijestiti problematiku zagađenja planeta Zemlje i zanemarivanja tog gorućeg problema.

Na kritike da je sažeta forma tweetanja zaglupljujuća, književnica odgovara usporedbom književnosti i likovne umjetnosti: 'Postoje minijaturne slike i golemi murali. Isto vrijedi i za pisanje.'

Atwood je dodala i da je tweetanje za nju 'poput signaliziranja; crvenog svjetla na semaforu ili telegrafa', a ujedno i odličan način stupanja u direktan kontakt s čitateljima.