Od 28. rujna u domu HDLU-a otvara se izložba pod nazivom 'Periferni rakurs', autora Gorana Mećave. Sadržaj ove izložbe čini oko 2300 fotografija iz ciklusa, od kojih je 300 fotografija predstavljeno u formi digitalnih printova, a oko 2000 u formi video prezentacije, koji je nastao u razdoblju od jedne godine na nasumično odabranim urbanim lokacijama u nekoliko europskih gradova
Projekt naziva 'Periferni rakurs', autora Gorana Mećave, predstavlja pokušaj objektivizacije jednog od fetiša suvremene pop kulture. On istražuje estetski doživljaj ženskih nogu kao vizualnog motiva, ali u izmjenjenim uvjetima pristupa motiv, otkuda i naziv izložbe.
Tijekom posljednjih pedesetak godina, a kao posljedica promjena u ženskoj modi, noge su postale bitan faktor zavođenja u najširem značenju te riječi. Suvremena scena zabave ne može se zamisliti bez prisustva ženskih nogu, pa i umjetnički i neumjetnički mediji često koriste ovaj motiv u cilju postizanja određenih estetskih ili erotskih doživljaja a čitavi timovi, od plastičnih kirurga, fitness trenera i stilista, rade na njegovom oblikovanju i pripremi za što atraktivniju prezentaciju.
Autor projekta, Goran Mećava, istražuje vizuru koja je oprečna navedenim standardima i procedurama. Njegove fotografije su nastale bez bilo kakvih prethodnih priprema: bez intervencija stilista, bez dizajniranja scene, bez proba, bez dodatne rasvjete, bez specijalnih efekata, jednom rječju, bez svih onih pratećih elemenata koji određuju suštinu estetskog doživljaja među kojima je sam motiv samo jedan od činilaca koji proizvode taj doživljaj. Snimljene su mobilnim telefonom zbog jednostavnosti manipulacije i brzine egzekucije, a objekti i lokacije su odabirani nasumično.
S obzirom da je koncepcija zahtjevala proceduru prema kojoj vlasnice nogu nisu mogle imati saznanja o tome da će im noge biti fotografirane, ona bi se mogla baviti i problematizacijom fenomena voajerizma, ali voajerizam nije bio predmet istraživanja u ovom slučaju, već samo jedan od mogućih postupaka koji je osigurao objektivizaciju motiva. Prezentacija ovako nastalih fotografija istražuje estetski doživljaj koji je posljedica te objektivizacije.
Koncepcija dizajna postavke izložbe formirana je u odnosu na koncepciju projekta kao i u odnosu na izlagački prostor, a čine je digitalni printovi izabranih fotografija iz ciklusa tematski grupiranih i grafički oblikovanih na velikim formatima folije, kao svojevrstan slikovni narativ mišljen tako da može uspostaviti direktniji vid komunikacije s promatračem od onog koji bi se mogao uspostaviti klasičnom postavkom pojedinačno uokvirenih fotografija.
Sadržaj ove izložbe čini oko 2300 fotografija iz ciklusa, od kojih je 300 fotografija predstavljeno u formi digitalnih printova, a oko 2000 u formi video prezentacije. Nastao je u razdoblju od jedne godine na nasumično odabranim urbanim lokacijama u nekoliko europskih gradova, s nasumično odabranim motivima.
Akademski filmski redatelj Goran Mećava rođen je 1957. u Zagrebu i diplomirao na Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu. Autor je više ciklusa fotografija, među kojima su najznačajniji 'Zapisi sa snimanja', višegodišnji projekt dokumentarnog koncepta.