Pred publikom od oko 150 ljudi u Muzeju suvremene umjetnosti Iste u Puli jedan od najpoznatijih domaćih konceptualnih umjetnika Siniša Labrović izveo je performans 'Zajednička žlica', u kojemu je sudjelovalo 15-ak volontera
Punoljetni volonteri mogli su, u slučaju straha od koronavirusa, odbiti oblizivanje žlice, što im je ostavljeno kao mogućnost i pravo prije samog događaja upriličenog uoči otvaranja izložbe 'Kolekcija suvremene umjetnosti Marino Cettina'.
Svi su ipak odabrali lizati žlicu, pri čemu samo jedna osoba kroz masku. Labrović je u uvodu zamolio ljude da se poredaju u obliku obrnuta slova 'U', ali bez, kako je rekao, ušica, piše Glas Istre.
Dva sata uoči performansa i otvaranja izložbe u MSUI-u, kustosica izložbe, umjetnica i filozofkinja Marina Gržinić u jednosatnom je razgovoru sa Sinišom Labrovićem u Klubu/knjižari Giardini 2 predstavila djelovanje ovog umjetnika.
Pažnju svjetske kulturne i medijske javnosti, rekla je, Labrović je privukao 2005. multimedijalnim umjetničkim projektom Stado.org, u kojem su ovce bile sudionice reality showa, izazvavši tada medijsku pozornost Reutersa, BBC-a, Anse, New York Posta, Guardiana, Timesa, NBC-a, ABC-a…
S Pulskom grupom nastupio je na bijenalu u Veneciji, a nakon što je u rodnom Sinju na Dan antifašističke borbe 22. lipnja 2000., na tamošnjoj skulpturi, zavijao rane partizanke i ranjenika, Crkva mu je zaprijetila da, iako je diplomirani profesor hrvatskog jezika i književnosti, nikad neće dobiti posao učitelja. To se i obistinilo, zbog čega je Labrović u konačnici trajno napustio Hrvatsku i otišao u Berlin, gdje danas živi i radi.