Austrijska umjetnica Michaela Strumberger rano jutros prošetala je Rijekom odjevena u crni kostim i s majmunskom maskom na licu u sklopu off programa Bijenale Kvadrilaterale
Nesvakidašnji prizor u Rijeci, 'majmunica' koju na lancu vodi kustosica muzeja Ksenija Orelj, naveo je građane na pomisli da se snima film. Riječ je zapravo o performansu kojim umjetnica Michaela Strumberger propituje interese suvremenog društva obilježene potrošačkim stavom, masovnom konzumacijom i kulturom spektakla. Kroz igru vlastitom pojavnosti, referira se i na ambivalentan status umjetnika, hijerarhijske odnose i sve jaču ulogu kapitala unutar sustava suvremene umjetnosti, koji ostavljaju trag i u lokalnom kontekstu
Strumberger je krenula u sedam sati iz Dolca prema T-objektu tvornice Rikard Benčić, istim se putem i vratila te je tako povezala sadašnju i novu lokaciju Muzeja moderne i suvremene umjetnosti. Ispred T-objekta nijemo je uz zvukove Toma Waitsa s kazetofona i natpisom 'Ples s umjetnicom – 10 kuna' pozivala na ples, no nitko od začuđenih građana joj se nije približavao. Tim performansom i izvedbom grafita u Dolcu pokušala je ujedno privući pozornost javnosti na budući život MMSU-a na novoj lokaciji, čime se nastavljaju aktivnosti promocije nove zgrade Muzeja, koje su započele 2006. godine.
Muzej moderne i suvremene umjetnosti predstavljanjem ove multimedijske umjetnice, koja živi i radi u Berlinu, treći put je završio jednu od najvažnijih regionalnih umjetničkih manifestacija – Biennale Kvadrilaterale. Biennale je započeo 2005. godine kulturnom razmjenom četiriju susjednih zemalja, članica inicijative Kvadrilaterale – Hrvatske, Slovenije, Mađarske i Italije – s naglaskom na predstavljanju suvremene umjetničke prakse, njezinih recentnih kretanja, uzbudljivih izričaja, novih oblika i medija.