Nedvosmisleno nastavljajući očito dobitnu kombinaciju raskošnih produkcija i zvučnih solista, Metropolitan opera najavila je novu, šestu sezonu HD prijenosa 2011/12. Unutar ziheraškog izbora pažnju privlači nova produkcija Donizettijeve Anne Bolene s Annom Netrebko u glavnoj ulozi, barokni pasticcio te dva završna dijela Wagnerovog Prstena Nibelunga u režiji Roberta Lepagea
Iako su prijenosi opera danas uhodana praksa pa ih osiguravaju, među ostalim, milanska Scala, londonska Royal Opera House i La Fenice u Veneciji, njujorški Metropolitan, kao izvjesni pionir high definition prakse u klasičnoj glazbi, i dalje bilježi rast te će se operne produkcije u sljedećoj sezoni prenositi u preko 1200 sala u 46 zemalja.
Nova, šesta sezona prijenosa donosi sedam novih produkcija te četiri reprizne, a može se primijetiti i nekoliko repertoarnih pomaka unutar veoma standardne i ne pretjerano riskantne Metove politike.
15. listopada novu sezonu HD prijenosa otvara Donizettijeva Anna Bolena s glasovitom ruskom sopranisticom Anom Netrebko u glavnoj ulozi. Donizettijeva romantizirana vizija života engleske kraljice Anne Boleyn, supruge Henrija VIII, po prvi put je na repertoaru njujorške kuće u režiji iskusnog Davida McVicara. Nastala u zreloj fazi Donizettijevog stvaralaštva, opera predstavlja jedan od vrhunaca romantične belkantističke opere.
Iako ne spada u standardni repertoar, prije svega se pamti slavna Viscontijeva produkcija u milanskoj Scali 1957. godine, u kojoj je heroinu tumačila Maria Callas. Plan je Met opere i da sljedeće dvije sezone otvaraju Donizettijeve opere, Maria Stuarda i Roberto Devereux, s temom engleskog dvora.
Neizostavna Anna Netrebko bit će u središtu i nove produkcije Massenetove Manon u produkciji Laurenta Pellyja, koja je premijerno izvedena u Royal Opera House u Londonu.
Barokni repertoar, standardno minorna stavka njujorške kuće, bit će u novoj sezoni zastupljen s čak dva naslova. Uz repriznu produkciju Handelove Rodelinde s Renee Fleming u glavnoj ulozi, pažnju prije svega privlači projekt The Enchanted Island, zamišljen kao pasticcio ulomaka iz baroknih opera Handela, Vivaldija, Rameaua i drugih. Uz novi libreto Jeremyja Samsa koji kombinira motive iz Shakespearove Oluje i Sna ivanjske noći, glazbeno vodstvo osigurava jedan od pouzdanijih autoriteta za baroknu glazbu, dirigent William Christie, a nastupaju solisti iskusni u baroknoj glazbi, mezzosopran Joyce Didonato i kontratenor David Daniels te Plácido Domingo kao posebni gost.
Druga dva dijela Wagnerove tetralogije Prsten Nibelunga, u high tech viđenju Roberta Lepagea, Siegfried i Sumrak bogova, na programu su u studenom i veljači. Pod ravnanjem Jamesa Levinea, nastupit će Bryn Terfel u ulozi Wotana, Deborah Voigt u ulozi Brünhilde te Rick Owens kao Alberich.
Među novim produkcijama je Mozartov Don Giovanni, a glavnu ulogu pjeva Mariusz Kwiecien. Produkciju koja će biti na programu krajem listopada potpisuje Michael Grandage, a dirigira glazbeni direktor Meta James Levine. U novoj koprodukciji Gounodovog Fausta, zakazanoj za početak prosinca, pažnju prije svega privlače glazbeni aduti, njemački tenor Jonas Kaufmann u naslovnoj ulozi, sopranistica Angela Gheorghiu kao Marguerite, bas Rene Pape u ulozi Mefista te mladi dirigent Yannick Nézet-Séguin.
Suvremena opera zastupljena je djelom Philipa Glassa, Satyagraha, temeljena na životnoj priči Mahatme Gandija. Verdi je zastupljen s dvije reprizne produkcije, Ernani i La Traviata. Podjela u 'Ernaniju' predstavlja dvoje novih solista, Angelu Meade i Salvatorea Licitru, te dva iskusna verdijanska glasa, Dimitrija Hvorostovskog i Feruccija Furlanetta. Naslovnu ulogu u suvremenoj i stiliziranoj produkciji Traviate Willyja Deckera, kojom završava sezona, pjeva francuska sopranistica Natalie Dessay