MALI SALON

Otvorena izložba omota albuma 'Ri Rock papiri' dizajnera Mladena Stipanovića

19.09.2018 u 22:48

Bionic
Reading

Izložba omota nosača zvuka, plakata i drugoga papirnatog materijala vezanoga uz riječki rock i pop proteklih 30 godina autora Mladena Stipanovića nazvana 'Ri Rock papiri' otvorena je u srijedu navečer u galeriji Mali salon na riječkome Korzu u organizaciji Muzeja moderne i suvremene umjetnosti

Radovi izloženi u Malom salonu pokrivaju razdoblje od 1988., kada je Stipanović dizajnirao prvi omot albuma grupe Grad, pa do danas. Tu su omoti albuma riječkih grupa kao što su Let2, Let3, Fit, Grč, Blagdan Band, En Face, Vava, Mr. Lee @ IvaneSky, Morso, pa do najnovijih izdanja Moskve i grupe The Ant.

Kako je na otvaranju rekao riječki novinar i publicist Velid Đekić, i prije Stipanovića su omote plakata stvarali riječki autori poput Gorana Nemarnika Gusa, Dalibora Laginje ili Ivana Miškovića, ali je Stipanović ostvario najveći kontinuitet kroz dugo razdoblje. Istaknuo je Stipanovićevu sposobnost da vizualno prati žestinu zvuka riječkih rock grupa, ustvrdivši da je za to potrebno imati strast, neodvojiv sastojak rocka.

Ovom prigodom su nastupili riječki glazbenici Mr. Lee @ IvaneSky, odnosno Damir Martinović Mrle i Ivanka Mazurkijević, Dean Škaljac, Vava, Orijen Modrušan i drugi.

Izložba 'Ri Rock papiri' dizajnera Mladena Stipanovića
  • Izložba 'Ri Rock papiri' dizajnera Mladena Stipanovića
  • Izložba 'Ri Rock papiri' dizajnera Mladena Stipanovića
  • Izložba 'Ri Rock papiri' dizajnera Mladena Stipanovića
  • Izložba 'Ri Rock papiri' dizajnera Mladena Stipanovića
  • Izložba 'Ri Rock papiri' dizajnera Mladena Stipanovića
    +10
Izložba 'Ri Rock papiri' dizajnera Mladena Stipanovića Izvor: Pixsell / Autor: Goran Kovacic

Izložba će biti otvorena do 3. listopada. U međuvremenu će se na Korzu, na samostojećim panoima, 24. rujna otvoriti prateća izložba Stipanovićevih ostalih dizajnerskih rješenja. Među njima su radovi koji nisu nikad objavljeni, dizajnerska rješenja koje glazbenici nisu prihvatili, a za neka od njih Stipanović drži da su bolja od onih koja su objavljena, kao i radovi za glazbenike izvan Rijeke.