Kako bi kod čitatelja svih generacija popularizirali uživanje u knjigama, iz izraelskog lanca knjiga Steimatzky odlučili su se za kreativnu reklamnu kampanju
Uz dobru knjigu nikada niste sami. Osnovna je to ideja reklamne kampanje agencije ACW Grey Tel-Aviv zaslužne za promociju izraelskog lanca knjižara Steimatzky.
Kako bi što vjernije pokazali da je kvalitetno štivo ravno vremenu provedeno u dobrom društvu, oživjeli su glavne junake knjiga koji na plakatima doslovno fizički dijele krevet s čitateljima.
Kao likovi pojavljuju se Pipi Duga Čarapa iz istoimene knjige za djecu književnice Astrid Lindgren, zatim čarobnjak Gandalf iz fantastičnih romana J. R. R. Tolkiena, slavni detektiv Scherlock Holmes iz romana Arthura Conana Doylea te čak i Josif Visarionovič Staljin.
U sklopu kampanje, koja je odlično primljena kod publike, osim plakata snimljeni su i promotivni filmići.