Treća sezona 'Lincoln Lawyera' tipična je, ali i solidna Netflix konfekcija

• 20.10.2024 u 09:50

Kao i u prethodne dvije sezone, 'Lincoln Lawyer' nudi zanimljivu priču punu obrata. Poduprta iskustvom i vještinom televizijske legende Davida E. Kelleyja i zabavnim romanima Michaela Connellyja, serija se bez problema uvrštava u gornji dom probavljive, ali inteligentne Netflix konfekcije.

Nekad se to u Americi zvalo 'network' serija, imalo bi dvadesetak epizoda po sezoni i David E. Kelley je vladao formatom kao vlastitom kućom. Pogotovo kad je bila riječ o pravničkim serijama! Sjetimo se samo 'Ally McBeal', 'Bostonskog prava' i 'Pravde za sve'. Sve njegova djeca! No otkad streaming caruje, a network klade valja, žanr koji je David E. Kelley dogurao do tehničkih i estetskih vrhunaca našao je svoj put i u tu branšu. Malo su mu podštucali broj epizoda jer se snima i producira drugačije nego na TV mrežama, ali su mu zato dopustili da govori fuck dok se ne rastope boje.

I tako smo, između ostalog, dobili 'Lincoln Lawyera', serijaliziranu ekranizaciju serije romana Michaela Connelyja o odvjetniku Mickeyju Halleru, bivšem ovisniku koji velik dio svojeg posla obavlja u sad već nekoliko automobila marke Lincoln. Mickeyja glumi šarmantni meksički glumac Manuel Garcia-Rulfo, a serija je sa svojim zanimljivim i pametnim miksom krimi-priča i sudskih obrata te neobičnih privatnih odnosa samog Hallera već u prvoj sezoni stekla solidnu sljedbu. Netflix, poznat po okrutnosti prema svojim serijama koje ne ostvare spektakularnu gledanost (vidi slučaj nedavno i brutalno otkazanog 'Kaosa'), nešto je frkofuljio oko druge sezone pa je podijelio u dva dijela, ali evo, serija je preživjela do treće sezone, koja se jučer pojavila na streaming gigantu.

I što reći? Odvjetnik iz Lincolna ni ovaj put nije razočarao. U slučaju u kojem brani lika optuženog za ubojstvo seksualne radnice koju je Mickey otprije poznavao više je obrata nego na centrifugi podešenoj na 1600. Svačega tu ima - i neobične IT dimenzije suvremene prostitucije, i meksičkih narkokartela, i pokvarenih policajac i stotine drugih čuda, a fakat se ni do samog kraja ne zna whodunnit. Jednako je turbulentan i Mickeyjev ljubavni te personalni život, premda bi, da me netko pita, personalno tu ubacila još malo više (melo)drame.

Treća sezona serije 'Lincoln Lawyer' Izvor: Društvene mreže / Autor: Netflix

Dodaš još i dobre glumce, nešto klasičnih vizura hollywoodskog Los Angelesa, prepoznatljivu Kelleyjevu sklonost luckastom i duhovitom (najbriljantnije utjelovljeno u prekrasnom liku Lorne Crane, koju glumi izvrsna Becki Newton - bez ikakve sumnje glavni adut serije uz glavnog lika - i eto ti ga na. Nitko u 'Lincoln Lawyeru' neće pronaći revolucionarnu klicu novog tipa serija i kreativnog pripovijedanja, ali nitko se ni gledanjem ove serije neće osjećati poniženo i uvrijeđeno zbog toga što Netflixu plaća pretplatu. Riječ je o konfekciji, ali kvalitetnoj. I svakako je jedna od linija obrane općeg poglupljivanja Netflixa.