Hrvatski filmski ljetopis, najstariji domaći filmološki časopis organizira prvu Ljetopisovu filmsku večer 1. travnja od 19 sati u Kinu Tuškanac, a tema tribine je 'Filmsko snimanje i filmologija' nakon koje slijedi film Ludi Pierrot Jean-Luca Godarda
Tribina 'Filmsko snimanje i filmologija – tehnička i znanstvena perspektiva' održat će se u Maloj dvorani Kina Tuškanac. Tema je odabrana u skladu sa sadržajem novog broja Hrvatskog filmskog ljetopisa koji donosi prvi zaokruženi temat o filmskom snimanju u posljednjih dvadeset godina, tj. od vremena kada se takav temat posljednji put pojavio u istom časopisu.
Jesu li u hrvatskom filmu 'teorija' i 'praksa' doista potpuno odvojene, kako se snimatelji stručno usavršavaju i u kojoj se mjeri njihova perspektiva uključuje u filmsku kritiku? Koliko nam danas znače djela znamenitih redateljsko-snimateljskih parova Godarda i Coutarda te Bergmana i Nykvista te kako njihova iskustva možemo primijeniti na suvremenu filmsku fotografiju? Što se promijenilo u pristupu filmskom svjetlu? O tim i drugim temama govore akademski snimatelj i fotograf Jasenko Rasol, urednik temata, akademski snimatelj Dragan Marković, autor teksta o snimanju Živih i mrtvih, te Nikica Gilić, glavni urednik časopisa. Nakon tribine slijedi film Ludi Pierrot (Pierrot le fou, Jean-Luc Godard, 1965), a uvodni razgovor o filmu vode filmska kritičarka Višnja Vukašinović i snimateljica Dinka Radonić koja je za 84. broj HFS-a pisala o primjeru dugogodišnje plodne suradnje redatelja Jean-Luca Godarda i snimatelja Raoula Coutarda.