Jedan od načina da se potrošnja svede na što nižu razinu jest smanjivanje obujma motora i njegovo tehnološko unapređivanje. Drugi način je smanjivanje ukupne mase vozila
Na ovaj korak pripremaju se svi proizvođači, no svjesni skupoće potrebnih materijala, ovu tehniku implementiraju postupno. Audi je već najavio da u idućoj generaciji modela A4 i A5 planira drastično srezati masu automobila, a Nijemci su nam sada pokazali i kako to misle učiniti.
A5 prototip koji vidite na fotografiji okoristio se Audijevom tehnologijom ASF (Audi Space Frame), zbog čega je u odnosu na standardni A5 lakši za više od 100 kilograma. Sama karoserija izrađena od aluminija u odnosu na čeličnu lakša je za čak 40 posto, a manje kilograma odrazilo se i na performanse, pa tako dvolitreni turbopunjeni četverocilindrični motor sa 211 KS pod poklopcem prototipa nudi performanse jednake onima snažnijeg 265 KS 3.2 V6 motora u konvencionalnom modelu.
Tehnologiju ASF Audi zasad koristi na modelima A8, R8 i TT.