BEST BRAND AWARDS

Agencija Kuharić Matoš dobila svjetsko priznanje

03.02.2016 u 15:11

Bionic
Reading

Prošla godina bila je i više nego uspješna za Agenciju za dizajn i oglašavanje Kuharić Matoš jer su čak dva njena logotipa pronašla mjesto među finalistima posljednjeg izdanja natječaja Best Brand Awards

Dva logotipa agencije za dizajn i oglašavanje Kuharić Matoš pronašla su mjesto među finalistima na posljednjem izdanju Best Brand Awardsa, prestižnog međunarodnog natječaja u kojem stručni žiri, sastavljen od ponajboljih svjetskih dizajnera, ocjenjuje logotipe brendova, a glavni kriteriji su originalnost i kvaliteta izvedbe. Riječ je o prijedlogu vizualnog identiteta Cigale Collection, Island of Lošinj, te vizualnom identitetu Boutique Hotela Alhambra & Ville Auguste.

Vizualni identitet Cigale Collection, Island of Lošinj, objedinjuje luksuznu ponudu hotela u najljepšoj lošinjskoj uvali Čikat. Obuhvaća tri objekta: neponovljivi Hotel Bellevue, sofisticiranu Villu Hortensiju i Boutique Hotel Alhambra & Villa Augusta. Ideja za vizualno rješenje dolazi iz talijanske verzije naziva uvale Cigale, koja u prijevodu znači 'cvrčak'.

Drugi vizualni identitet je onaj Boutique Hotela Alhambra & Ville Auguste, člana grupacije Small Luxury Hotels of the World, koji svojim otvaranjem zaokružuje luksuznu ponudu uvale Čikat. Riječ je o mjestu na kojem se duh aristokratskog vremena savršeno sjedinjuje s modernom udobnošću i vrhunskom uslugom.


Bojan Matoš, Luka Kuharić, Pavao Kuharić

Kreativan trojac agencije Kuharić Matoš jedinstvenog je stava: 'Posebno nam je drago zbog priznanja za vizualni identitet Boutique Hotela Alhambra & Ville Auguste jer nam je bio užitak surađivati sa stručnim timom Lošinj Hotels & Villas, hotelskog brenda lošinjske Jadranka grupe te su nam iskazali povjerenje i omogućili apsolutnu kreativnu slobodu u radu. Brojni suradnici na projektu, koji uključuje arhitektonski studio Arta projektiranje ili pak Skira architectural lighting design, omogućili su našem vizualnom identitetu da zaživi i postane sastavni dio doživljaja objekta.'