NA GRANICI S VANDALIZMOM

Agresivnom kampanjom Nissan otima Porscheu klijente

22.02.2011 u 12:46

Bionic
Reading

Nissan već neko vrijeme provocira Porsche, no zbog posljednjeg poteza Japanci bi mogli dočekati reakciju iz njemačkog tabora

Nissan GT-R fascinantan je automobil koji omjerom uloženo-dobiveno debelo šiša znatno skuplju konkurenciju. Od lansiranja tog sportskog automobila Nissan je otvoreno napadao Porscheovu 911-icu kao direktnog konkurenta GT-R-u, a sad su Japanci s retorike prešli na djela.

Oglašivačka agencija TBWA iz Düsseldorfa za Nissan je pokrenula gerilsku kampanju u kojoj dvije djevojke za upravljačem GT-R-a obilaze grad i na vjetrobranska stakla parkiranih Porschea lijepe folije onoga što, kažu, Porscheovi vozači inače vide – GT-R-ov stražnji kraj.

Premda, nesumnjivo, veoma iritantna i na granici s vandalskim ponašanjem, kampanja se pokazala više no učinkovitom. U svega dva tjedan broj upita za testne vožnje GT-R-a porastao je za čak 23 posto.

Hoće li Porsche i dalje ignorirati japansku prijetnju?