RECESIJA ČINI ČUDA

Armani, Valentino i Cavalli traže spas na webu

30.11.2009 u 10:58

Bionic
Reading

Talijanske modne kuće, uključujući čak i luksuzne brendove kao što su Armani i Valentino koji tradicionalno zaziru od online prodaje, testiraju svoje web dućane uoči predbožićne groznice

Najgora recesija nakon Drugog svjetskog rata i činjenica da sve više ljudi želi kupovati putem interneta čak i skuplje stvari pokrenuli su otvaranje online trgovina u industriji luksuznih brendova.

Među onima koji su u posljednjih mjesec dana otvorili e-trgovinu su i talijanski dizajneri Roberto Cavalli i Salvatore Ferragamo. Cavalli će biti prisutan u čak 46 zemalja te će se napokon predstaviti i u zemljama u kojima nema klasične dućane.

'Očekujem značajan porast online prodaje luksuzne robe, za oko 40 posto, odnosno na 335 milijuna eura, samo u Italiji tijekom božićnog razdoblja. Posljednjih godina kontinuirano raste broj e-dućana, a za iduću godinu predviđam da će brojke dostići ili čak malo nadmašiti ove iz 2009', rekao je Alessandro Perego, profesor iz milanske škole menadžmenta.

Svjetska online prodaja iznosit će oko tri i pol milijarde eura.

'Ljudi se u ovo krizno vrijeme osjećaju krivima ako idu u šoping, pa se nekako ugodnije osjećaju kupujući od kuće', objasnila je Paola Durante iz Merrill Lyncha.

Najviše se putem interneta kupuje odjeća, pa cipele i na trećem mjestu – knjige.