NE SVIĐA IM SE

Beauty pogreške koje će odbiti svakog muškarca

10.08.2015 u 09:52

Bionic
Reading

Beauty navike za koje su pripadnice ženskog spola uvjerene da će ih učiniti atraktivnijima, za muškarce su pak potpuno neprivlačne

Evo koje beauty pogreške žene i djevojke rade, a odbit će svakog muškarca.

Sve što je muškarcima grozno

Previše parfema: muškarci vole kad im lijepo mirišete, ali ipak nemojte pretjerivati, štrcnite tri puta i to je posve dovoljno. Izbjegavajte teške orijentalne i slatkaste cvjetne parfeme. Istraživanja su pokazala da su takvi mirisi muškarcima najodbojniji.

391590,391266,391488,391580Previše podloge i pudera: ne sviđa im se kada na lice stavite previše pudera i make-upa, općenito. Osim što ste potpuno prekrili svoju kožu, dok se budete grlili, šminkom ćete prekriti i njega. Držite se onoga - manje je više, piše Allure.com.

Prenaglašene trepavice: previše maskare na trepavicama koje prijete da će ga ubosti ili se u najmanju ruku zapetljati, muškarcima nisu baš privlačne.

Suha koža: suha koža nogu, grubi laktovi i popucala stopala nisu nikome privlačni, stoga nikad nemojte zaboraviti bogato hidratizirajuće mlijeko ili losion čim izađete ispod tuša.

Dramatičan smokey eyes: suptilno našminkane oči tehnikom smokey eyes su u redu. No, previše dramatičan i taman look nije baš privlačan.

Čudni umeci u kosi: muškarci vole jednostavnost! Zato zaboravite na čudno perje, lance, ekstenzije i ostale neobične dodatke; ostavite ih za scenski nastup poznatih.

Previše laka ili gela u kosi:
nijedan muškarac ne voli kada je kosa njegove drage utegnuta i zalijepljena raznim gelovima i sprejevima za kosu. Vole prirodni izgled i mogućnost da svojim prstima prođu kroz vašu mekanu i podatnu kosu.

Žuti zubi: tko se želi ljubiti s nekime tko ima žute ili sivkaste zube? Za bijele zube koristite specijalne paste za izbjeljivanje.

Ljepljivo sjajilo: ovakva sjajila izbjegavajte u širokom luku. Birajte kvalitetna, dugotrajna sjajila koja nisu ljepljiva, poput npr. hvaljenog Yves Saint Laurentovog Gloss Pura.