David Koma poznat je po dizajniranju komada zavodljivih, skulpturalnih silueta Y2K elemenata, koje redovito nose slavne ljepotice
Proslavljeni gruzijski dizajner londonske adrese David Koma novi je kreativni direktor Blumarinea, objavili su iz brenda luksuzne mode.
Koma na ovu prestižnu poziciju stiže kao nasljednik Waltera Chiapponija, koji je kompaniju napustio u ožujku ove godine. Već se zna i da ćemo vidjeti njegovu debitantsku kolekciju vidjet narednog proljeća kada će predstaviti komade za sezonu jesen-zima 2025-2026.
Gruzijski dizajner proslavio se izradom odjeće prigodne za crveni tepih te je na krilima uspjeha 2009. pokrenuo vlastitu modnu kuću 'Koma' sa sjedištem u Londonu. Nije trebao dugo čekati na prve uvažene klijente, koji su s nestrpljenjem dočekivali svaki novi komad prepoznatljivih skulpturalnih silueta s Y2K elementima.
Među zaljubljenicama u njegove linije nalaze se imena kao što su Florence Pugh, Jessica Biel, Megan Fox, Kendall Jenner, Dua Lipa i Adriana Lima, a Beyonce je njegove stajlinge učestalo nosila za nastupe u sklopu 'Renaissance' turneje.
Novi početak s Komom
Nakon što je prošao kroz burno razdoblje u protekle četiri godine, Blumarine sada se nalazi pred uzbudljivim novim početkom, a pred Komom je veliki izazov vraćanja talijanske modne kuće na stare staze slave.
'Estetika Davida Kome me osvojila od samog početka. Siguran sam da će David moći interpretirati Blumarineove kodove do savršenstva, zahvaljujući svojoj viziji i stilskoj osjetljivosti, koju karakterizira neodoljiva ženstvenost', rekao je u priopćenju Marco Marchi, direktor Exelitea, holding kompanije koja posjeduje Blumarine.
Oglasio se i David Koma, koji nije skrivao oduševljenje dolaskom na jednu od najpoželjnijih pozicija u svijetu mode.
'Blumarine utjelovljuje jedinstvenu mješavinu senzualnosti, bezvremenskog glamura i elegancije kojoj sam se uvijek divio, i čast mi je što mogu napisati sljedeće poglavlje u slavnoj povijesti brenda. Uzbuđen sam što ću slaviti Blumarineovo bogato kreativno nasljeđe spajajući ga sa svojom modernom vizijom', rekao je i naglasio:
'Ženstvena estetika brenda duboko rezonira sa mnom, čineći ovo putovanje nevjerojatno autentičnim. Želja mi je stvarati kolekcije koje nadahnjuju i osvajaju našu publiku, otvarajući uzbudljivu novu eru inovacija i kreativnosti u ovoj cijenjenoj kući.'