Bolero je uspio obilježiti modnu scenu 2000-ih, a nakon toga u potpunosti je nestao s modnog radara sve do današnjih dana, kada je ponovno postao tražen
Do sada smo se nebrojeno puta uspjeli uvjeriti u cikličku narav modne industrije povratkom nekih pomalo zaboravljenih trendova, baš kao što je danas slučaj s hit komadom koji je obilježio početak milenija.
Kratke jakne koje u većini slučajeva jedva prekrivaju ruke tada su postale hit, a danas su u ponešto modernijoj verziji ponovno prisutne na modnoj sceni.
Analizirajući ponudu na policama trgovina, do sada ste nesumnjivo imale priliku vidjeti džempere koji to nisu, odnosno nove inačice bolera najčešće stvorene od pletiva te predstavljene u kompletu s komadom poput majice s tankim naramenicama.
Novom verzijom bolera najveću pažnju krajem prošle godine osigurao je španjolski high street brend Zara, čiji je bolero okarakteriziran kao 'napola gotova' dolčevita uspio postati hit na Twitteru.
Osim Zare, dizajnom bolera pozabavili su se brojni drugi brendovi, a na zeleno svjetlo naišao je i kod impresivnog broja modnih ovisnica s Instagrama.