Istraživanje: Brži i stalno dostupan internet nešto su bez čega GenZ ne može, a njih čak 70 posto ima naviku kupovati putem mobilnih uređaja
Bonbon, brand Hrvatskog Telekoma koji zastupa vrijednosti važne Generaciji Z, sada svojim korisnicima daje još više. U najnovijim tarifnim paketima čiji su nazivi inspirirani stalno i eksponencijalno rastućim online načinom komunikacije, bonbon korisnici surfaju na vodećoj mreži Hrvatskog Telekoma, od sada uz čak četiri puta veće brzine koje sežu i do 350 megabita u sekundi. Uz to, svi bonbon korisnici prilikom aktivacije OMG paketa od 8 GB podatkovnog prometa sada dobivaju i dodatnih 8 GB bez ikakve naknade.
Uz ove pogodnosti koje odražavaju digitalne potrebe i preferencije prve potpuno digitalne generacije, bonbon kroz najnoviju medijsku kampanju promovira bontovnike - autentične pripadnike Generacije Z kojima tehnologija nije samo „alat“ nego i stil života, a koji koriste najnovija digitalna rješenja kako bi izražavali svoje stavove, motivirali svoje zajednice i stvarali.
„Generaciji Z digitalno okruženje nudi ono što im je najpotrebnije – konstantan pristup informacijama, neograničen izvor inspiracije i mogućnost da svoje ideje i stavove dijele jednim klikom s čitavim svijetom. Biti stalno „uključen“ podrazumijeva i nužnost više podatkovnog prometa, što izravno korespondira s njihovim navikama i potrebama. Uvijek je potrebno učiti od iskusnijih i na tim saznanjima graditi i dati im vlastiti doprinos. Upravo su Bontovnici kao digitalno angažiranija, izravna i, u pozitivnom smislu, glasna generacija sadašnja i buduća pokretačka snaga čitavog našeg društva. Sa svojim brandom bonbonom stojimo iza njih i podržavamo sve što čine kako bi naše društvo išlo naprijed“, izjavio je Diego Tenessa, direktor Odjela za ponudu mobilnih usluga u Hrvatskom Telekomu.
Prema posljednjem istraživanju Hrvatskog Telekoma, za razliku od ostalih ispitanika, pripadnici Generacije Z spremniji su uložiti više za brži internet, ali i u najnovije mobilne usluge i uređaje. Također, njih 70 posto ima naviku kupovati putem mobilnih uređaja, a 50 posto ih smatra kako će u skorije vrijeme biti korisnici naprednih smart usluga. Zanimljiv i važan je podatak i kako čak 89 posto pripadnika ovog uzrasta ne može zamisliti život bez interneta.
Pripadnici Generacije Z korisnici su telekomunikacijskih usluga čije je navike i želje itekako nužno uvažavati i istima prilagođavati sadržaj koji im se nudi. Oni su autentični, imaju jedinstvenu vezu s digitalnom kulturom i koriste najnovije tehnologije da bi se kreativno izražavali online. Uz to, oni su i mladi ljudi koji upisuju i završavaju fakultete gdje uče o najnovijim znanjima i tehnologijama te o načinima kako ih primijeniti u poslovima budućnosti, a s ciljem boljitka svojih okruženja i društava. Upravo iz niza karakteristika koje odlikuju ovu generaciju, prvu odraslu u digitalnom okruženju, jasno je koliko je razumijevanje i podržavanje njihovog izričaja važno.
Više informacija o novoj ponudi i kampanji možete pronaći na linku.