ODJEĆA OD ORGANSKI UZGOJENIH SIROVINA

Brokula&Ž šivaju za bio&bio, MSU i Motovun Film Festival

22.07.2013 u 14:42

Bionic
Reading

Priznanja za kvalitetu hrvatskom brendu odjeće od organski uzgojenih sirovina Brokula&Ž došla su u obliku novih poslovnih suradnji i nagrada za dizajn

U Svetom Križu Začretje nekadašnje radnice Kamenskog ovih dana dovršavaju sa šivanjem prve isporuke radnih pregača za djelatnike trgovina bio&bio. Početak je to novog poslovnog partnerstva dviju hrvatskih tvrtki orjentiranih na ekološko poslovanje, tekstilnog brenda iBrokula&Ž trgovina ekoproizvoda bio&bio. Osim posebnog izdanja za bio&bio, pregače Brokula&Ž od sada postaju i novi dio stalne kolekcije Brokula&Ž, čija će distribucija ići kroz mrežu bio&bio i flagship dućan Brokula&Ž.

'Trgovine bio&bio poštuju načela ekološkog i etičkog pristupa poslu pa je tako suradnja s brendom Brokula&Ž, koja dijeli ista načela, bila logičan odabir. Smatramo da je vrlo važno povezivati se s lokalnim partnerima koji podržavaju lokalno ekološko gospodarstvo, što nastojimo i u vlastitom poslovanju. Suradnja s Brokulom&Ž, posebna je i zbog osobne preferencije djelatnika trgovine bio&bio prema proizvodima Brokula&Ž te djelatnika i suradnika Brokule&Ž koji su vjerni kupci proizvoda bio&bio', izjavila je Žana Hinek, voditeljica trgovina bio&bio te voditeljica prodaje i marketinga Biovege

'Suradnja s dućanima bio&bio nadovezuje se na postojeće iskustvo tvrtke Lacuna, suosnivača Brokule&Ž, u proizvodnji korporativne odjeće', izjavio je Zoran Šainović, direktor Brokule&Ž

Brokula&Ž ovoga ljeta počinje suradnju i sa zagrebačkim Muzejem suvremene umjetnosti za čiji je  muzejski dućan osmislio ekskluzivnu kolekciju, kao i za Motovun Film Festival

Osim novih poslovnih suradnji, Brokula&Ž dobiva i druga priznanja za svoju kvalitetu. Ovih je dana u San Franciscu ekoprijateljska ambalaža Brokula&Ž osvojila prvo mjesto u kategoriji odjeće i osobne njege na međunarodnom natjecanju Dieline Package Design Awards 2013 u organizaciji najčitanijeg online magazina o dizajnu ambalaže The Dieline. Nagradu su osvojili uz bok Karimu Rashidu, viskiju Johnnie Walker, votki Absolut, kozmetici LUSH, Philipsu, Siemensu i drugim svjetskim brendovima