Ni mjesec dana nakon što je izašao iz zaštićenog bankrota GM je izazvao pravu medijsku buru objavivši da će njegov električni automobil s produženom autonomijom biti deklariran kao vozilo koje može ostvariti 230 milja po galonu goriva odnosno trošiti svega litru benzina na stotinu kilometara
Do ove je brojke GM došao u suradnji s EPA-om, koja je razvila novu formulu za izračun specijalno za električna vozila, koja se napajaju putem standardne mrežne utičnice.
Prema EPA-i, Volt u prosjeku troši 25 kW na 100 milja gradske vožnje, što, s obzirom na cijenu kWh u SAD-u koja iznosi 11 centi, znači da će vlasnici štedljivog Volta moći prevaliti 100 milja, nešto više od 160 kilometara, za svega 2,75 dolara, odnosno za nešto više od 14 kuna.
U EPA-i se nadaju da će njihova deklaracija olakšati potrošačima odabir vozila ovisno o njihovoj ekonomičnosti.
Chevrolet Volt pogoni električni motor sa 150 KS i 370 Nm okretnog momenta koji u kombinaciji sa 16 kWh litij-ionskom baterijom automobilu omogućava prevaljivanje 55 kilometara, nakon čega se aktivira benzinski motor koji svojim radom nastavlja puniti spomenutu bateriju.