Frankfurtski autosalon otvorio je vrata predstavnicima sedme sile, a svoje je perjanice među prvima izložila Volkswagen grupa, okupiravši gotovo sedminu ukupno raspoloživog prostora
Kako i neće kad se pod kapom trećeg po veličini proizvođača automobila na svijetu nalazi čak osam brendova. Status glavne premijere pripao je najmanjem modelu, serijskom Volkswagen Up!-u, koji bi u kompaktnom i cjenovno prihvatljivom paketu trebao ponuditi sve ono što je potrebno jednom urbanom vozaču. Audi je pak odlučio otići i korak dalje pa nam je pokazao električni Urban Concept za dvije osobe, a da je budućnost uistinu električna, svjedoči još jedan koncept – A2.
Škoda i Seat su pak iskoristili Frankfurt da bi nam pokazali novo dizajnersko usmjerenje – Česi modelom Mission L, a Španjolci studijom IBL.
Ni oni s dubljim džepom nisu bili zanemareni. Dapače, zvijezda Frankfurta je nova Porsche 911-ica, a ljubiteljima sportske vožnje Audi je servirao čak četiri nova S-modela – S6, S7 i S8 - dok je S5, našim sumnjama unatoč, redizajnom postao još atraktivniji, iako se pod poklopcem baš ništa nije promijenilo.
Oni koji ne strahuju od recesije s dvostrukim dnom vjerojatno će zapeti na Bentleyjevom štandu gdje se kočoperi potpuno novi Continental GTC. Tu je i limitirana izvedba Lamborghini Gallarda Super Trofeo Stradale, koja se, osim bojom, ni po čemu ne razlikuje od specijalne izvedbe Blancpain predstavljene u Parizu. Ipak, ne sumnjamo da će ih razjareni bik iz Sant Agate isporučiti u 150 primjeraka, jer je 20 serijskih modela koncepta Sesto Elemento već razgrabljeno, neslužbeno po cijeni od dva milijuna eura!
1,65 milijuna eura za unikatni Veyron L'or Blanc djeluje tričavo u usporedbi s time.