LEGENDARNI MODEL

Cindy Crawford o ljepoti i starenju: 'Nemojte se boriti protiv godina koje ste zaradili'

19.09.2024 u 18:30

Bionic
Reading

Dok modni svijet ovih dana boravi u Milanu, legendarni supermodel iz 90-ih progovorila je o ovom razdoblju kada je bila na vrhuncu slave, kockanjima u karijeri i prihvaćanju starenja

Teško je zamisliti da se Cindy Crawford u bogatoj karijeri modela bojala, no neposredno prije nego što je 2001. godine proslavila 35. rođendan osjećala se 'pomalo prestrašeno'.

'Imala sam ugovor s Revlonom koji je trajao gotovo 13 godina. Bili su divni, no modeli tada nisu izdržali više od 35 godina. Tako je industrija razmišljala u to vrijeme'.

Pogledajte kako se Catherine Zeta-Jones mijenjala kroz godine Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia/montaža Neven Bučević

Kako se njezinom beauty ugovoru s Revlovom vrijednom milijun dolara bližio kraj, tabloidi su Crawford prozvali 'prestarom' iako su slali paparazze da fotografiraju svaki njezin pokret za svoje naslovnice. Upravo je rodila kćer, danas slavnu Kaiu Gerber. Njezino prvo dijete, Presley Gerber (također model), bilo je malo dijete.

'Pomislila sam: 'U redu, hoću li jednostavno odjahati u zalazak sunca? Ili ću se kladiti na sebe i pokušati raditi svoje stvari? Jednostavno sam znala da moram riskirati', kazala je za BBC vidjevši svoju iduću etapu u karijeri kao kockanje.

  • +6
Kaia Gerber i Cindy Crawford Izvor: Profimedia / Autor: THIERRY LE FOUILLE / SIPA PRESS / PROFIMEDIA

U svijetu mode, ona je dugi niz godina 'majstorski igrala poker'. Bila je jedna od prvih manekenki koja je istovremeno surađivala s luksuznim i mainstream brendovima,1991. godine glumeći u danas kultnoj reklami za Pepsi i hodajući modnim pistama za brendove kao što su Ralph Lauren i Versace. Godine 1996. pozirala je gola za Playboy, dok je bila zaštitno lice brenda luksuznih satova Omega. Njezine godine provedene u MTV-jevoj kući stila pomogle su pretvoriti parišku modu u pop kulturu.

Takvo koketiranje sa svijetom luksuza i 'običnih smrtnika' danas nije nimalo neuobičajeno u svijetu mode, čemu je Crawford svakako doprinijela.

Beauty brend Cindy Crawford i francuskog dermatologa

Poput brojnih poznatih dama, Crawford se također odlučila upustiti u poduzetničke vode stvorivši vlastiti beauty brend.

Pokretanje beauty brenda čini se kao lak potez za modela koji je u 90-ima uvjerio milijune žena diljem svijeta da nose smeđi ruž no, kako priznaje, imala je nešto drugo na umu pri njegovom pokretanju.

Željela je istražiti tada tek nastajući trend pod nazivom 'ljepota francuske djevojke' i angažirati svog pariškog dermatologa dr. Jean-Louisa Sebagha da joj pomogne. 'Tada nismo imali riječ za to - nije bilo društvenih medija', objasnio je. 'Ali 2001. pojavila se ideja o tome kako Francuskinje izgledaju tako sjajno kad ostare, kako se brinu o sebi i kako su tako šik'.

Svoj rad s klijenticama Sebagh naziva održavanjem starenja.

'Pokušavaš izgledati najbolje što možeš koliko god možeš – ne boriš se protiv godina koje si zaradio', riječi su Crawford o pristupu njezina dermatologa koji svesrdno podržava.

Zajedno su odlučili staviti u boce Sebaghovu antioksidacijsku formulu za lice, koju je Crawford prvi put upotrijebila u njegovoj pariškoj klinici. Nazvali su ga Meaningful Beauty i razgovarali s luksuznim robnim kućama prije nego što su donošenja odluke o vlastitom lansiranju proizvoda.