Dok se na jugu Francusko odvijalo svečano otvorenje 76. izdanja Canneskog filmskog festivala, u kišnoj Veneciji održano je glamurozno događanje u režiji Bulgarija, s poznatim ambasadoricama brenda u glavnoj ulozi
Glumice Priyanka Chopra, Anne Hathaway i Zendaya, uz brojne poznate dame, stigle su u Veneciju gdje su ovog utorka bile glavne zvijezde zabave u režiji poznatog brenda nakita.
Spomenuti trojac zaštitna su lica brenda Bulgari, a nova ikona stila, kako brojni nazivaju zvijezdu ‘Euforije’, izdanjem u kišnoj Veneciji malo koga je ostavila ravnodušnim.
S Lawom Roachom, bliskim prijateljem i poznatim stilistom, 26-godišnja Zendaya do danas je kreirala brojna nezaboravna izdanja, a ovu uspješnu tradiciju nastavili su i u Veneciji.
Haljine raskošnih detalja i kroja koji posebno laska ženskoj figuri sada su omiljeni odabir ovog dvojca, što su na crvenom tepihu posljednjih mjeseci itekako dali do znanja.
Na Bulgarijevu eventu u Veneciji odlučili su igrati na kartu crne elegancije, s raskošnom haljinom po mjeri koju je za Zendayu kreirao britanski dizajner Richard Quinn.
Izrađena od baršuna luksuznog izgleda, haljina je novoj ikoni stila pristajala kao salivena, a njezin zavodljiv dojam naglašen je spuštenim naramenicama od plisirane svile.
Kako priliči događanju u režiji Bulgarija Zendaya je, poput većine uzvanica, nosila skupocjeni nakit brenda, a njezin odabir činila je dijamantna ogrlica u obliku zmije.