Ljubitelji jednostavnosti i praktičnosti doći će na svoje s novim C-Elyseeom, vjeruju u Citroenu. Nova trovolumenska kompaktna limuzina trebala bi domaćim kupcima ponuditi spoj modernog dizajna, robusnosti i pristupačne cijene, tvrde
C-Elysse građen je na platformi 1 PSA grupacije koju dijeli s modelom C3, što znači da bi na tržištu trebao konkurirati novopredstavljenom trojicu Škodi Rapid i Seat Toledu te Peugeotu 301. Hrvati se dosad nisu pokazali pretjerano zainteresiranima za ovaj segment vozila, no vremena se mijenjaju.
Kao prednosti u odnosu na konkurente Citroen ističe najduži međuosovinski razmak u klasi od 2.652 mm, kao i prtljažnik od 500 litara koji se obujmom može mjeriti s limuzinama iz viših segmenata D i E. MEđutim Francuzi su posebice ponosni na robusnost automobila za koji tvrde kako je specijalno razvijan za tržišta jugoistočne Europe.
C-Elysse je tijekom razvoja odradio stotine tisuća izuzetno zahtjevnih kilometara u najgorim uvjetima, pa Francuzi sa sigurnošću obećavaju tri godine garancije i dvije godine besplatne asistencije na cesti.
Unatoč tome što je namijenjen kupcima koji moraju paziti na troškove, C-Elysseu neće manjkati opreme svojstvenije luksuznijim automobilima poput kamere za olakšano vožnje unatrag, autoradio s priključcima za USB te s Bluetooth konekcijom itd.
Automobil će biti dostupan s tri motora. Novi 1,2-litreni trocilindrični benzinac razvija 72 KS i 110 Nm te prema Citroenovim podacima u prosjeku troši 5,2 litre goriva u kombiniranom ciklusu na stotinu kilometara. Veći benzinac iz 1,6-litrene zapremine istiskuje 115 KS i 150 Nm, do stotke ubrzava za 9,4 sekundi te troši 6,4 litara goriva na stotinu kilometara.
Jedini dizelaš u ponudi razvija 92 KS i 230 Nm te troši 4,1 litru goriva na 100 kilometara.
Svi modeli standardno dolaze s ABS-om i ESP-om, a osnovni model s najslabijim motorom i opremom Attraction kod nas će koštati 82.900 kuna, Za najprestižniji model u ponudi, dizelaš s opremom Exclusive, domaći zastupnik će pak tražiti 112.900 kuna.