TEST

Citroen C4 1.6 HDi Medveščak - dobri medo

03.05.2012 u 16:08

Bionic
Reading

Citroen je sponzorstvom domaćeg hokeja napravio odličan posao, tako da nije trebalo dugo da se na tržištu pojavi i verzija C4 Medveščak. Naravno, riječ je o specijalnom paketu kojim dobivate dosta opreme za manje novca

Novi C4 je stigao na tržište prošle godine te je linijama nešto smireniji, iako je opći dojam i dalje vrlo dinamičan. Za razliku od prethodnika, radi se isključivo o izvedbi s petero vrata, dok za one s više sportskih ambicija Citroen nudi druge opcije.

Dimenzijama, a pogotovo rekordnim obujmom prtljažnika za klasu, čak 408 litara, novi C4 je prije svega obiteljski automobil te nudi i dovoljno prostora za putnike straga. Izvana je zgodan, no više impresionira iznutra.

S vozačke pozicije najveća promjena je normalan upravljač. Prisjetimo se, na starom modelu unutrašnjost upravljača bila je fiksna pa je ova promjena svakako dobrodošla. Uz to, na novom upravljaču nalaze se komande radiouređaja i tempomata. Instrumenti su pregledni, mada analogni brzinomjer nema jasno izraženu kazaljku. Zato se u sredini nalazi digitalni pokazivač koji je mnogo čitkiji. Slična stvar je i s brojačem okretaja motora, a radi se o digitalnom prikazu na analogni način. Iskreno, moglo je i bolje. Iako originalno, smatramo da je Citroen mogao to obaviti klasičnije i preglednije.

Prtljažnik je odličan. Kao što smo već napomenuli, radi se o jednom od najvećih u klasi. Ravnih je linija pa ga je lako iskoristiti do maksimuma, a preklapanjem se dobiva iskoristiv prostor od 1183 litre.

Pod poklopcem se nalazi motor 1.6 HDI, snage 90 konja. Radi se o 'best buy' opciji koja možda ne nudi najbolje performanse (13 sekundi do 100 km/h), no svakako je izdržljiva i ekonomična. Potrošnja na testu kretala se između pet i 7,5 litara. Kako je C4 prije svega obiteljska limuzina, takav je i osjećaj u vožnji. Pod rukom je mekan i udoban, slično kao i ovjes. Ipak, ne radi se o nekadašnjim mekim Francuzima, no C4 je zaista udoban, što smo znali cijeniti u gradskoj vožnji.

Testirani model Medveščak stiže s dobrom dodatnom opremom. Na raspolaganju je pregršt sigurnosne opreme; ABS+REF+AFU+ESP+ASR, šest zračnih jastuka, daljinsko centralno zaključavanje, električni i grijani vanjski retrovizori, klimauređaj, prednji električni podizači stakala, regulator/limitator brzine, sjedalo vozača podesivo po visini, upravljač podesiv po visini i dubini, pretinci ispod prednjih sjedala, putno računalo, radio CD MP3 s komandama na volanu i jack utičnica, sjedalo suvozača podesivo po visini, srednji naslon za ruke sprijeda, stražnji električni podizači stakala sa sekvencijalnim podizanjem i spuštanjem te zaštitom od priklještenja, svjetla za maglu s bočnim osvjetljenjem, upravljač presvučen kožom, paket City (pomoć pri parkiranju straga, preklopivi retrovizori, kromirana letvica na stražnjem braniku, utičnica 12 V u prtljažniku) itd...  I to sve za 119.000 kuna.

Nimalo loše, no Citroen je poznat po dobrim ponudama i bogatoj opremi. Očito je da se dobitna kombinacija ne mijenja ni sada. Osim na testnom modelu C4, specijalna serija Medveščak dostupna je još na modelima C1, C3, C3 Picasso, C4 Picasso i Grand C4 Picasso.

Proizvođač: Citroen
Model: C4 1.6 HDi Medveščak
Vrsta motora: 1.6, četiri cilindra, dizel
Obujam: 1.560 cm3
Snaga (kW/KS): 68/92 @ 3.750 o/min.
Okretni moment (Nm): 230 @ 1.750 o/min.
Potrošnja (l/100 km): 5,2/7,5/6,1
Ubrzanje (0-100 km/h): 12,9 s
Maksimalna brzina: 180 km/h
Dimenzije (D/Š/V u mm): 4.330/1.790/1.490
Cijena do registracije: 119.000 kuna