Žene se trude srediti dvostruko više kada idu van s prijateljicama nego prije izlaska s muškarcem. Depiliraju noge, kupuju novu odjeću, idu frizeru...
Naime, čak 40 posto depilira se prije izlaska s prijateljicom, a samo 24 posto pak depilira se prije izlaska s muškarcem.
Čak četiri od deset žena priznaje kako radije biraju izlazak s prijateljicama nego s partnerom. A za taj je izlazak čak 33 posto žena spremno kupiti novu odjeću te se spremaju 55 minuta. Samo jedna od pet žena to isto radi kada ide van s partnerom.
Muškarci su im na tom izlasku najdraža tema razgovora, a potom slijede tračevi.
Kad su pak vani s dugogodišnjim partnerom razgovaraju o djeci (40 posto), životu (38 posto), o kući (39 posto), poslu (35 posto). Glasnogovornik Mecca Bingo koji je provodio istraživanje dao je i objašnjenje za ovakvo ponašanje.
'Izlazak s prijateljicama uvijek je razlog za slavlje', izjavio je, dodajući kako njihov klub ima tisuće posjetitelja tjedno, uglavnom žena, i kako je njihova misija dobro se zabaviti i izgledati super.
Ne čude stoga rezultati koji pokazuju kako 33 posto žena kupuje novu odjeću kada ide van s prijateljicom, a samo 20 posto kada ide van s dečkom. Neznatna je razlika pak kada je odjevni predmet u pitanju. Haljinu nosi 25 posto žena u ženskom izlasku i 24 posto žena kada izlazi s partnerom. Njih 17 posto ide na frizuru kada izlazi s prijateljicom, a 15 posto kada ide s muškarcem. Donje rublje koje prikriva nedostatke nosi 11 posto žena kada ide s prijateljicama, a devet posto kada ide s muškarcima. Jedini postotak koji ide u prilog muškarcima je kupovanje donjeg rublja. Naime, 10 posto žena će kupiti novo donje rublje kada ide s muškarcem van, a 4 posto kada ide s prijateljicom.