Sve donedavno sasvim uobičajena bila je praksa da dizajneri svoje kreacije posuđuju poznatim licima ne bi li tako dobili malo besplatne reklame. Nakon nekoliko neugodnih iskustava s neodgovornim zvijezdama, dizajneri su odlučili stati na kraj takvoj praksi
Hrvatski dizajneri često se žale kako im se posuđena odjeća nerijetko vrati umrljana, rasparana, oštećena, a naše 'zvijezde' odbijaju platiti nastalu štetu. Dizajner Ivica Skoko prvi je javno progovorio o tome i objavio kraj posuđivanja odjeće. Skoko je stavio veto na skupocjene haljine iz svog butika te do njih bilo koja 'celebsica' može doći jedino ako otvori novčanik.
Svoje iskustvo za Fashion.hr otkrila je Matija Vuica, dizajnerica poznata po toaletama koje zvijezde rado nose na raznim glamuroznim događanjima. Vuica ne krije da su suradnja s Indirom iz dance grupe Colonia, s Jelenom Popović Volarić za proslavu rođendana časopisa Story, kao i angažman na haljini Zrinke Cvitešić za Berlinale, pridonijeli brendiranju njezina imena na rijetkim crvenim tepisima Lijepe Naše.
Ivica Klarić također pazi na posuđivanje odjevnih komada s imenom IK Studija. 'Vrlo rijetko ili nikada', rečenica je koja najbolje opisuje stav njegovog dućana u Teslinoj 12, gdje se mudro nastoji koristiti imenima poznatih osoba. Možda i najbolja reklama za Klarića jest vjenčanje Jelene Popović Volarić kada je njezin suprug odjenuo njegovo odijelo čime je smisao dizajnerskih i celebrity suradnji u potpunosti ispunjen.
Zagrebački ELFS-i nekada su bili nezaobilazan dio toaleta na crvenom tepihu, no danas je situacija donekle modificirana te dizajneri Aleksandar Šekuljica i Ivan Tandarić, unatoč pozitivnom PR-u koji bi dobili u medijima posuđujući zvijezdama svoje krpice, sada inzistiraju na kupnji svojih modela (uz iznimku modnih editorijala i raznih stilističkih usluga za potrebe snimanja). Njihovo zaštitno lice, iznimno popularna Severina, svakako je dobrodošla u dućanu radi besplatnih posudbi, a drugi ipak moraju platiti cijenu nošenja toaleta s potpisom tih mladih dizajnera.
Dobro je poznata široj javnosti i Aleksandra Dojčinović, koja je na posljednjem Dove Fashion.hr-u odnijela titulu jedne od perspektivnijih mladih nada na domaćoj modnoj sceni. Njezine 'besplatne' posudbe isključivo se odnose na televizijske nastupe te snimanja na kojima se rigidno pazi na odjevne komade da ne bi došlo do oštećivanja. Njezin kolega Robert Sever, koji obožava surađivati s Jelenom Popović Volarić, također ne posuđuje sve, osim za editorijale koji su apsolutni imperativ u modnoj industriji.
Vremena lakog dobivanja nečijeg višemjesečnog truda daleko su iza nas. Dizajneri koji čine jezgru domaće mode odavno su shvatili važnost dobrog PR-a bez da ih se pritom jeftino eksploatira. Takvu privilegiju imaju samo najveće zvijezde s energijom koja će dodatno oplemeniti njihov rad i napore. U konačnici, sinergija dizajnera i poznatog lica jedna je opcija u širokoj lepezi suradnji među kojima je ipak najvažnija ona običnog smrtnika i modnog kreativca.