DNNA

Donna Vekić ne prestaje nizati uspjehe s brendom mirisa za interijere

13.01.2023 u 13:02

Bionic
Reading

Osim uspjeha na teniskom terenu, naša tenisačica Donna Vekić bilježi i uspjeh na poslovnom planu sa svojim brendom DNNA mirisa za interijere

Riječ je o mirisnim svijećama i štapićima koje je na tržište lansirala 2021. godine. Svijeće su izrađene od 100% prirodnog voska pčela iz Parka prirode Kopački rit, a odašilju negativne ione kako bi pročistile i poboljšale kvalitetu zraka. Mirise je dizajnirao parfumer Arnaud Fourré u poznatom parfemskom centru Grasse u Francuskoj.

DNNA svijeće i difuzori za interijere danas se prodaju i izvan Hrvatske na mjestima kao što su American Dream u New Yorku, Segraeti u Monte Carlu, The Mall of America u Minneapolisu i Belodore u Budimpešti, te od prosinca i u ultra luksuznom resortu na Maldivima, Anantara Resort. Proizvod niže priznanja i za branding i dizajn za koje je Vekić angažirala agenciju Bruketa&Žinić&Grey.

Projekt je osvojio drugo mjesto u luksuznoj kategoriji najvećeg svjetskog natjecanja u dizajnu ambalaže Dieline, uz bok Lady Gagi i Don Perignonu. Natkon toga stigla je nagrada Red Dot koja slovi za najtraženiju međunarodnu oznaku kvalitete dizajna, zatim zlato na međunarodnom natjecanju Hiiibrand fokusiranom na brand dizajn.

'Izrazito sam ponosna što sam uz aktivnu tenisku karijeru i sve napore u sportu uspjela pokrenuti brend DNNA. Cilj mi je bio osigurati svakom interijeru dodatnu vrijednost i napraviti proizvod koji pronalazi put do korisnika u cijelom svijetu. Stoga i u novoj 2023. godini planiramo širiti djelovanje u području interijera i to na poseban i jedinstven način, do sada neviđen u globalnim razmjerima', izjavila je Vekić.

Donna Vekić
  • Donna Vekić
  • Donna Vekić
  • Donna Vekić
  • Donna Vekić
  • Donna Vekić
    +3
Donna Vekić Izvor: Profimedia / Autor: Rob Prange / Shutterstock Editorial / Profimedia

'Brend DNNA reflektira Donninu osobnost i inspirativnu priču njezinog puta do uspjeha. Pravi uspjeh ne dolazi preko noći, već su trud, znoj i suze integralni dio ove priče. Tako je pozicioniran i ovaj brend – dvije strane istog novčića, usponi i padovi koji čine svaku priču o uspjehu. Dualnost kao središte brenda prikazana je i kroz dizajn ambalaže. Čelična kugla koja služi kao čep za gašenje svijeće simbol je tenisa i snage, dok fragilna staklena posuda predstavlja nježnost. Svaka je posuda jedinstvena i ručno izrađena od Murano stakla najviše kvalitete, puhana, grijana i hlađena, personalizirana potpisom Murano majstora Stefana Mattiella“, kažu iz agencije Bruketa&Žinić&Grey.