izvješće o održivosti

Douglas se zalaže za održiviju industriju ljepote – clean beauty standardi, raznolikost i zaštita klime glavni su prioriteti

08.06.2022 u 16:24

Bionic
Reading

• Grupacija sa sjedištem u Düsseldorfu objavljuje sveobuhvatno izvješće o održivosti • Globalni ciljevi održivosti i integrirana strategija za 26 zemalja • Fokus na clean beauty standard i prirodnu kozmetiku u svojoj ponudi • Jednake mogućnosti za sve: žene su trenutno na više od 50% rukovodećih pozicija • Poželjni klimatski cilj: CO2 neutralni opseg 1 i 2 do kraja 2025. godine Douglas Collection surađuje s Plastic Bank - profitnim društvenim poduzećem koje gradi ekosustave recikliranja u nerazvijenim zajednicama u nastojanju da se bori protiv zagađenja oceana s plastikom

Douglas želi pokrenuti veću održivost u beauty industriji. U svojoj ponudi, a posebno u svojim vrhunskim kozmetičkim proizvodima, vodeći europski dobavljač sve se više fokusira na clean beauty standarde i na prirodnu kozmetiku. Naposljetku, omjer održivih kozmetičkih i beauty proizvoda značajno će se povećati uz pomoć zajedničkih suradnji s proizvođačima i dobavljačima. Douglas također nastoji postati klimatski neutralan do kraja 2025. godine. U pogledu raznolikosti i ravnopravnosti spolova, tvrtka sa sjedištem u Düsseldorfu već je predvodnik: više od polovice rukovodećih pozicija imaju žene.

'Kao vodeći europski pružatelj vrhunske ljepote, svjesni smo naše velike ekološke i društvene odgovornosti', izjavila je Tina Müller, izvršna direktorica Douglas Grupacije. 'Istovremeno, očekivanja naših kupaca značajno su porasla: uz kvalitetu i cijenu, održivost je postala ključni kriterij u razmatranjima prilikom kupnje. Stoga ne čudi kako imamo želju i cilj postati predvodnik na beauty tržištu u smislu održivosti. Održivo razmišljanje i djelovanje mora biti među glavnim prioritetima, kako u našim aktivnostima, tako i u suradnji s dobavljačima i poslovnim partnerima.'

Sveobuhvatno izvješće o održivosti [ESG Report - Douglas] koje je Douglas objavio fokusira se na četiri područja djelovanja: ljudi, proizvodi, planet i upravljanje, unutar kojeg su prioritetne sljedeće ključne teme:

  • Zadovoljstvo kupaca i iskustvo kupnje
  • Raznolikost, jednakost i uključenost
  • Uključenost i angažman zaposlenika
  • Održivi asortiman, s posebnim naglaskom na vlastite brandove
  • Ublažavanje CO2 emisija
  • Učinkovitost resursa
  • Predanost menadžmentu održivosti

'U skladu s tim temama Douglas je formulirao obvezne, kvalitativne i kvantitativne ciljeve, kao i namjere za nadolazeće godine. 'Mjerit ćemo napredak protivno našim planovima i obećanjima te kontinuirano i transparentno komunicirati o napretku', izjavila je Tina Müller. 'U suradnji s našim zaposlenicima, kupcima i poslovnim partnerima, želimo postaviti održivost kao sastavni element u svakom području našeg poslovanja. To kreće od podizanja svijesti, te se nastavlja kroz promjene u stavu i ponašanju, te se na koncu razvija u specifične mjere i projekte, što u konačnici rezultira s opipljivim i snažnim rezultatima.'

Između ostalog, Douglas je za cilj postavio smanjenje CO2 emisija u vlastitom poslovanju ('Opseg 1 i 2') za najmanje polovicu do kraja 2025. godine u odnosu na 2019. godinu. Kako bi postao klimatski neutralan, Douglas će zatvoriti jaz 2025. godine i nadoknaditi neizbježne emisije koristeći certificirane standarde. Osim toga, europski tržišni lider u sektoru ljepote namjerava povećati svoju učinkovitu upotrebu materijala. Kako bi sačuvao vrijedne resurse, Douglas traži različite načine kako povećati udio recikliranih materijala uz smanjenje količine otpada koji nastaje unutar tvrtke. Istodobno, tvrtka namjerava uspostaviti sustav otpada koji je raščlanjen prema materijalu i vrsti zbrinjavanja, čime bi potrošači mogli vidjeti gdje završavaju staklo, papir i drugi materijali koji se mogu reciklirati.

Usporedno pozitivan razvoj već se može primijetiti u stopama povrata prilikom online kupnje: obujam povrata već je pao za oko trećinu između 2019. i 2021. na 4,4% isporučenih pošiljki. Svi povrati u Njemačkoj koji se ne mogu preprodati, ali su prikladni za donaciju idu dobrotvornim organizacijama poput 'Die Tafel Düsseldorf e. V.' i 'Bürgerstiftung'.

Kada pričamo o proizvodima, Douglas već identificira clean beauty sastojke u proizvodima uz pomoć svog asortimana s posebnom oznakom. Kada govorimo o vlastitim brandovima, DOUGLAS si je postavio jasan cilj postati pionir u održivosti, budući da tvrtka ima izravan utjecaj na razvoj i proizvodnju proizvoda u ovom području. Značajan napredak već je napravljen u DOUGLAS Brands:

  • gotovo 100% novih Douglas Brands proizvoda lansirano od 2020. godine oslobođeno je od mikroplastike
  • više od 40% proizvoda lansiranih u fiskalnoj godini 2021./22. uklapa se u kategoriju clean beauty standarda
  • 93% proizvoda lansiranih od financijske godine 2020./21. su veganskog podrijetla
  • 63% novih proizvoda Douglas branda lansiranih u financijskoj godini 2021/22 bit će u skladu s FSC-om
  • Više od 50% novih proizvoda Douglas branda lansiranih do 2030. godine bit će pakirano i izrađeno od recikliranog materijala
  • 85% DOUGLAS brand-ova su već proizvedeni u EU

'Ponosni smo na ove ključne brojke. Istodobno, imamo namjeru zadržati brzi tempo kada je u pitanju poboljšanje ekološke učinkovitosti naših vlastitih robnih marki', izjavila je Susanne Cornelius, izvršna direktorica Douglas Brands. 'Ovo se odnosi na svaki aspekt proizvoda: proizvodnju, sastojke, materijale za pakiranje, zbrinjavanje. O održivosti možemo uistinu govoriti samo ako zauzmemo holistički pogled i pristup. To uključuje Douglas Brands u partnerstvu s Plastic Bank.' Organizacija gradi etičke ekosustave recikliranja u ranjivim obalnim zajednicama. Sakupljači dobivaju bonuse za plastiku koju skupe, a koji im pomažu zadovoljiti osnovne potrebe svojih obitelji, kao što su hrana ili školarina.' U sklopu suradnje dati će se doprinos za Plastic Bank za svaki predmet koji se proda iz Douglas 'Home Spa' i 'Essential' privatne robne marke.

Douglas se ne fokusira samo na veću održivost vlastitih brendova, već i na suradnju s poslovnim partnerima. 'Već očekujemo i zahtijevamo odgovarajući stav od naših dobavljača i to ugrađujemo u sve rasprave', objasnila je Tina Müller. 'Osim toga, izričito pozdravljamo nedavne napore različitih proizvođača da odrede ekološki otisak na razini proizvoda i da ga učine transparentnim za kupce. Ovo će biti veliki korak naprijed u naporima beauty industrije da učinkovitije promiče održivu potrošnju.'

U sektoru ljudi, Douglas je već predvodnik na osnovi nekoliko parametara. Različitost, tolerancija i međusobno poštovanje prakticirane su temeljne vrijednosti korporativne kulture; temelji se na zajedništvu u kojem se svi ljudi 'osjećaju viđenima, saslušanima i cijenjenima'. Interni moto je: 'Otvaramo svima oči za ljepotu jedinstvenosti, oživljavamo je i činimo sam život ljepšim'. Tina Müller dodaje: 'Ne pravimo razliku između boje kože, podrijetla, seksualne orijentacije ili osobnih zamjenica. Douglas sebe vidi kao demokratski i uključiv brend koji se zalaže za otvoreno i raznoliko društvo. Kao poslodavac, Douglas prakticira jednak tretman, toleranciju i jednake mogućnosti za sve.'

Primjerice, Douglas je bila prva tvrtka koja je dobila puni certifikat BeyondGenderAgenda (BGA). Više od polovice rukovodećih pozicija već zauzimaju žene. Zadovoljstvo zaposlenika od iznimne je važnosti za Douglas, zbog čega tvrtka priprema Net Promoter Score zaposlenika (eNPS) za cijelu organizaciju u 2022. godini. Kako bi se osigurala visoka razina zadovoljstva kupaca, implementirani su sveobuhvatni sustavi analize, kao što je Net Promoter Score (NPS) za transakcije.

Kao dio upravljanja, menadžment se obvezao na ambicioznu strategiju održivosti, koja će biti ojačana počevši od fiskalne godine 2022./23. pa nadalje povezivanjem komponenti menadžmenta s kompenzacijom u vidu napretka u održivosti. Što se tiče usklađenosti, borbe protiv korupcije, transparentnosti i zaštite podataka, Douglas je također uveo mehanizme, sustave i procese kako bi osigurao pravednost i zakonsku usklađenost. Kodeks ponašanja Douglas-a, na primjer, utvrđuje obvezu odgovornog poslovanja za sve zaposlenike i poslovne partnere.