Bodreći vatrene, prva dama uz pratnju supruga, predsjednika Zorana Milanovića zasjala je u Dohi u crvenoj odjevnoj kombinaciji. Riječ je o crvenom custom made odijelu brenda DeLight, jednog od najcjenjenijih hrvatskih dizajnera, Ivana Friščića koji je za tportal ispričao sve o toj kreaciji koja je oduševila mnoge te suradnji s prvom damom
'Tkanina od koje je odijelo izrađeno jest dio aktualne kolekcije, no model je dio naše stalne kolekcije. Iako smo sako malo modificirali i izradili ga po mjeri. Dio onog što nudimo u sklopu brenda jest upravo sartorialski pristup te modifikacije unutar postojećih krojeva kako bismo odijelo prilagodili građi tijela svake klijentice', rekao nam je Ivan Friščić.
Otkrio nam je i kad je Sanja Musić Milanović odabrala svoj 'navijački' outfit. 'Gospođa Musić Milanović nas je posjetila sa članicom svog tima koja je naša klijentica. Brzo smo shvatili da su naši modeli nešto što je lijepo oblači i da se u njima osjeća ugodno. Model i boju smo odabrali prije petnaestak dana. Mislim da smo dobar dojam ostavili i s našim najprepoznatljivijim proizvodom - kaputom. Vjerujem da su prirodne tkanine i savršena izrada kojom se dičimo pomogli u tome', smatra jedan od naših najomiljenijih dizajnera.
Susret s prvom damom dogodio se posredstvom klijentice brenda DeLight koja je dio tima iz Ureda Predsjednika Republike Hrvatske, Kristine Juričić.
u bojama vatrenih
Sanja Musić Milanović u navijačkom zanosu: Prva dama na stadionu u Dohi pokazala zanimljiv stajling
Dojam koji je Prva dama ostavila na Ivana Friščića je - izuzetno profesionalan i srdačan.
'Nema nekih pretjeranih detalja. Prva dama je za mene klijentica kao i sve ostale klijentice koju dođu u trgovinu, i cilj je da sve izađu sretne i zadovoljne sa konačnim rezultatom, tj. komadom odjeće koje su naumile kupiti. Drago mi je da je DeLight bio izbor za ovu prigodu i da je naše odijelo bilo toliko lijepo upotpunjeno sa zanimljivim i visokostiliziranim šeširom iz kreativne radionice brenda Kobali. Općenito, smatra da je lijepo da žene na istaknutim pozicijama u društvu i biznisu biraju hrvatske dizajnere, proizvođače i kreativce te im daju vjetar u leđa i prepoznatljivost. Također, ovakve suradnje su pokazatelj da hrvatski dizajneri kvalitetom izrade stoje bok uz bok sa svjetskim kućama i da nismo ništa manje vrijedni, dapače, imamo se čime ponositi', poručio je.