Službenim početkom proljeća tradicionalno raste zanimanje za cipelama namijenjenim toplim mjesecima u godini. Nakon što su se u velikom stilu vratile na modnu scenu 2019. godine modni kupci diljem svijeta i dalje iskazuju velik interes za slingback cipele, čija je glavna karakteristika dizajn u znaku otvorene pete
Prema novom izvještaju modne tražilice Lyst, pretrage za slingback modelima cipela u protekla tri tjedna skočile su za 17 posto, a najviše se traže verzije s potpeticom (+20%).
Iako se nalazimo na samom početku proljetne sezone, pojedini modeli slingback cipela već su se uspjeli okititi titulom najtraženijih.
U prvom redu riječ je o modelu Anais s potpisom francuske kuće Saint Laurent, zatim kariranim verzijama s potpisom britanskog brend Burberry i modelima s istaknutim logotipom talijanskog brenda Valentino.
Crne inačice slingback cipela i dalje su najpopularnije, no kako primjećuje predstavništvo Lysta, modne kupce podjednako interesiraju verzije ukrašene šarenim uzorcima i modeli ružičaste boje.