Novinarka uglednog Forbesa iskoristila je priliku za predstavljanje rada hrvatskih dizajnera, a u njihovom otkrivanju pomogao joj je Darko Dominik, osnivač Prostora - konceptualnog dućana u zagrebačkoj Mesničkoj ulici. Tko su hrvatski dizajneri vrijedni pažnje u očima Forbesove novinarke, saznajte u nastavku
'Hrvatska dizajnerska scena, osobito u domeni produkt dizajna, razvija se svakom godinom. Hrvatska se može pohvaliti kreativnim timom individualaca iz svakog dizajnerskog područja. S obzirom na to da smo u međuvremenu postali dio Europske unije, očekujem samo pozitivne stvari u budućnosti kada je u pitanju prepoznavanje hrvatskog dizajna na svjetskoj razini', otkriva Darko Dominik novinarki Forbesa.
Na listi najboljih domaćih modnih dizajnera sastavljenoj uz pomoć Darka Dominika našli su se modni brend Roba Sanja Rotter kao dizajnerica nakita i namještaja Woodoir i modni dvojac Madame Demode, čije kolekcije možete pronaći upravo u konceptualnom dućanu Prostor koji se, osim u zagrebačkoj Mesničkoj ulici, od 2012. nalazi i u sklopu rovinjskog dizajnerskog hotela Lone
Roba je modni brend koji odlikuje pomaknuti stil i kvaliteta te na taj način slovi kao najbolji primjer hrvatskog modnog dizajna', otkriva Dominik. Modni brend Roba osnovale su je 2007. u Zagrebu Branka Sćepanović i Maja Šimunović, a kao takav stapa grafički dizajn s uličnom modnom senzibilnošću.
Darko Dominik također se osvrnuo i na rad domaće dizajnerice nakita i namještaja Sanje Rotter otkrivši: 'Sanja Rotter aka Woodoir stvara predivan nakit i proizvode. Osnovni materijal koji koristi pri stvaranju vlastitih rukotvorina je drvo te na taj način njezini proizvodi i nakit odišu ljepotom i prirodnošću sa suvremenim potpisom. Od glomaznih prstenova do statement namještaja, Sanja svakim stvorenim komadom naglašava prirodnu ljepotu drva.'
'Dvojac koji se krije iza modnog studija Madame Demode, Viktoria Vržnevskaja i Sanja Čirjak, posjeduju senzibilitet koji i sam osobno preferiram. Cijenim njihove vizualno jednostavne linije kojima prikrivaju složene rezove i ekscentrične detalje', priznaje Dominik. 'Ovaj modni dvojac kao takav djeluje od 2004., a njihovi odjevni predmeti su, osim u domaćim okvirima, stigli i do Amerike, Hong Konga, Grčke i Rusije. Njihova dizajnerska vizija odvija se oko prihvaćanja ženstvenosti i podrške razvijanju osobnog, individualnog stila dok se fokusiraju na detaljnu izgradnju svakog odjevnog predmeta.'