Kako se i nagađalo posljednjih dana, najveći proizvođač automobila na svijetu i drugi po veličini u Europi sklopili su partnerstvo pomoću kojeg bi trebali srezati troškove proizvodnje i povećati konkurentnost
GM je dogovorom preuzeo sedam posto udjela u temeljnom kapitalu francuske alijanse, čime je nakon obitelji Peugeot postao drugi najveći dioničar PSA-a. Preuzete dionice Amerikancima neće omogućiti kontrolu nad francuskom grupacijom, a dva proizvođača planiraju ostati (međusobni) konkurenti na europskom tržištu.
Ipak, dvojac će zajedno imati povoljniju kupovnu poziciju za sirovine i dijelove koja bi godišnje trebala iznositi 120 milijardi dolara. Amerikanci i Francuzi ne očekuju značajnije uštede prve dvije godine suradnje, no u dogledno vrijeme očekuju manje troškove u iznosu od dvije milijarde dolara godišnje.
Američko-francuska alijansa bi također trebala dijeliti i platforme. Počevši od 2016. očekuje se kako će GM, Peugeot i Citroen izbaciti prve gradske automobile, crossovere i monovolumene građene na zajedničkim platformama.
Ostaje za vidjeti koliko će ovaj potez pomoći Opelu koji posljednjih godina grca u gubicima te je GM od 1999. koštao nevjerojatnih 13 milijardi dolara.