Popularna britanska modna trgovina Asos redovito se trudi ponuditi haljine prikladne za svečana događanja poput vjenčanja, a ove sezone uspjelo im je poći za rukom kreirati dovoljno formalnu haljinu koja je postala veliki hit
Iskoristivši jedan od najpopularnijih sezonskih trendova u nastajanju, hit haljina predstavljena u sklopu Asos-ove Design kolekcije stiže s mješavinom sudarajućih uzoraka – šarenim točkicama na bijeloj podlozi i zelenim donjim dijelom s dvobojnim cvjetnim uzorkom.
Laskava dužina rukava do laktova balansira dublji V-izrez dekoltea, dok strukirani kroj laska figuri kao dužina do pola lista.
Koliko je tražena ova Asos-ova haljina dovoljno govori u prilog činjenica da se u prodaji nalazi po pristupačnih 387 kuna, a zbog velike potražnje Asos redovito brine o punjenju zaliha.
Ova hit haljina s potpisom popularne britanske trgovine Asos svojim izgledom, međutim, neodoljivo podsjeća na haljinu s potpisom popularnog brenda Rixo London koja se u prodaji nalazi po cijeni nešto višoj od 2700 kuna.
Mladi londonski brend Rixo osnovale su 2015. godine prijateljice i zaljubljenice u modu Henrietta Rix i Orlagh Mcclosky. Cijela priča započela je kada su krenule zajedno u šoping i ugledale prekrasnu vintage haljinu po pristupačnoj cijeni. Ideja se brzo rodila, pa su dale otkaz na prijašnjim poslovima i krenule u vlastiti biznis.
Dvije prijateljice svima su dokazale da spajanje naizgled nespojivih uzoraka i materijala može biti pun pogodak. Počele su s motivima zvjezdica, a potom prešle na cvjetni uzorak koji je proteklo proljeće i ljeto bio pravi hit. Njihove haljine osvojile su brojne slavne dame kao i modno osvještene Hrvatice poput bivše manekenke Ive Šarić i voditeljice Nikoline Pišek Ristović.