Smještajni objekti iz Hrvatske medu najboljima u svijetu na Booking.com-u
Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo
Smještajni objekti iz Hrvatske medu najboljima u svijetu na Booking.com-u
Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo
PREMA REZULTATIMA BOOKING.COM-A
Aparthotel Bellevue Trogir, apartmani Villa Harmonie i kuća za odmor Ankora nagrađeni kao najbolji svjetski smještajni objekti u svojim kategorijama na Booking.com-u
Booking.com, globalni lider u povezivanju putnika s najširim izborom mjesta za boravak diljem svijeta, objavio je rezultate 2015 Guest Review Award - godišnjeg priznanja za partnere kojim se potiče važnost pružanja izvrsnog iskustva gostima i putnicima diljem svijeta.
2015 Guest Review Award dodijeljena je za više od 280.000 smještajnih objekata u 196 zemalja svijeta koji su pokazali da mogu dosljedno ispunjavati, pa čak i premašiti očekivanja širokog spektra gostiju bez obzira na njihovu dob, porijeklo ili kulturnu pozadinu. Na razini Hrvatske, priznanje je dodijeljeno ukupnom broju od 9.310 smještajnih objekata čija je zajednička prosječna ocjena recenzija gostiju na Booking.com-u u 2015. bila izvrsnih 8,9.
Booking.com je odao posebno priznanje i za 10 vodećih svjetskih smještajnih objekata koji nude iznimno iskustvo boravka u pet kategorija – 'Doručak šampiona', 'Dome, slatki dome', 'Izvanredna vrijednost', 'Najbolji domaćin' i 'Najtoplija dobrodošlica'.
Među ovim smještajnim objektima, tri partnera portala Booking.com iz Hrvatske su osvojila priznanje. Aparthotel Bellevue Trogir nagrađen je u kategoriji 'Najtoplija dobrodošlica', apartmani Villa Harmonie u kategoriji 'Doručak šampiona', a kuća za odmor Ankora u kategoriji 'Najbolji domaćin', što ih čini jednima od najatraktivnijih smještajnih objekata za sve svjetske putnike.
'Čvrsto vjerujemo da najbolje ocjenjena iskustva gostiju ne treba čuvati u tajnosti. Želimo uzeti vremena da prepoznamo naše partnere koji ostavljaju najbolje iskustvo u očima gostiju Booking.com-a. Iza svake ocjene na Booking.com-u stoji cijela godina ispunjena gostima, stvarnim iskustvima i stvarnim mišljenjima koji predstavljaju srž razlikovanja svakog objekta za privlačenje budućih gostiju. Ovaj program nagrađivanja Booking.com-a može se smatrati globalnim standardom u recenzijama gostiju', istaknuo je regionalni menadžer Booking.com-a Goran Pleše.
Nagrađeni smještajni objekti predstavljaju odabranu grupu objekata koji su uspjela postići iznimno visok prosjek ocjena recenzija gostiju - 8 ili više - na temelju najmanje 10 recenzija u 2015. godini, a on je postavljen s ciljem osiguranja toga da su pobjednici bili kontinuirano izvrsni cijele godine.