TURISTIČKA PROMIDŽBA

Hrvatsku žele i kao destinaciju za snimanje reklama

02.09.2014 u 22:47

Bionic
Reading

Na projektu je sudjelovalo oko 200 ljudi iz Ujedinjenog Kraljevstva, Nizozemske i Slovenije, a kako bi se promet tijekom trajanja projekta normalno odvijao, snimanje se većim dijelom održavalo u kasnim večernjim ili ranim jutarnjim satima

Japanski proizvođač motornih vozila Honda odabrao je Hrvatsku i grad Rijeku za snimanje reklamnog spota za najnoviju redizajniranu verziju automobila Honde Civic i njezina izdanja Type R, prenosi na svojim mrežnim stranicama Ministarstvo pomorstva, prometa i infrastrukture.

"Kadrovi snimljeni u spotu obići će cijeli svijet. Tako će i ovaj projekt pridonijeti turističkoj promidžbi grada Rijeke, Primorsko-goranske županije i Republike Hrvatske", ističu iz Ministarstva.

Projekt je organizirala Honda Europe iz Londona, a grad Rijeka izabran je u oštroj međunarodnoj konkurenciji.

Jedan od kriterija bila je i atraktivnost lokacije i za snimanje su, kako se ističe u objavi Ministarstva, odabrana mjesta koja se ističu svojom ljepotom i posebnošću. Tako su automobili snimani na dionici riječke obilaznice, između čvora Sv. Kuzam i Križišća, atraktivnoj prometnici koja jednim svojim dijelom prolazi uz sam rub Bakarskog zaljeva, kao i na državnoj cesti D - 404, koja povezuje riječki lučki terminal s čvorom Draga na riječkoj obilaznici.

Na projektu je sudjelovalo oko 200 ljudi iz Ujedinjenog Kraljevstva, Nizozemske i Slovenije, a kako bi se promet tijekom trajanja projekta normalno odvijao, snimanje se većim dijelom održavalo u kasnim večernjim ili ranim jutarnjim satima.

Iz Ministarstva uz ostalo ističu kako su projektu bitno pripomogli i djelatnici Hrvatskih cesta i ophodarska služba tvrtke Cesta Rijeka, a za nesmetano odvijanje prometa bili su zaduženi policijski službenici PU Primorsko-goranske županije.